نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



انواع کرکره برقی پارکینگ برای افزایش امنیت و جلوگیری از ورود افراد ناشناس ایده آل است، بنابراین می تواند ایمنی آنها را به طور کامل تضمین کند، زیرا زمانی است که درب پارکینگ از لحظه خروج شما بسته می شود. درب های اتوماتیک دستگیره دار قیمت بسیار کمتری دارند و کرکره های برقی به دلیل استفاده از موتورهای دوار به جای لولاهای برقی دوام بیشتری دارند.

با گسترش تکنولوژی کرکره الکترونیکی به ویژه کرکره الکترونیکی پارکینگ در ایران برای ارتقای آسایش تمامی ساختمان ها، ایران کرکره یکی از بهترین شرکت های سازنده، نصب و تعمیر انواع کرکره الکترونیکی، بهترین خدمات کرکره الکترونیکی را ارائه می دهد. ما پیشنهاد می دهیم. .

پوشش های گاراژ یک گزینه عالی برای گاراژ در خانه هایی با فضای پشت درب گاراژ هستند. با استفاده از این کرکره دیگر نگران نبود فضای کافی در گاراژ خود برای پارک کردن بیش از ظرفیت ماشینتان نباشید!

امروزه از کرکره برقی پارکینگ در مغازه ها و پاساژها و همچنین ساختمان ها استفاده می شود. برای خرید بهترین و با کیفیت ترین کرکره برقی با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و از تخفیف ویژه ما بهره مند شوید.


استفاده از کرکره برقی پارکینگ

همانطور که از نام درب برقی پارکینگ پیداست برای نصب به عنوان درب اصلی یا فرعی پارکینگ استفاده می شود.

به طور کلی مجتمع ها و خانه های بزرگ با محدودیت های حرکتی مشخص و افرادی که به دنبال راحتی بیشتر هنگام عبور و خروج از پارکینگ خود هستند نیز مشتریان اصلی ساخت و نصب کرکره برقی هستند.

امروزه با رشد رفاه اجتماعی می توان گفت که تقریباً هر خانه ای که پارکینگ اختصاصی دارد برای پارک ماشین خود مجبور است برق را قطع کند.

امروزه مردم مانند گذشته درهای ساختمان را به صورت دستی باز نمی کنند و از انواع درب اتوماتیک پارکینگ و کرکره برقی برای پارک ساختمان ها استفاده می کنند.

عموماً کرکره برقی مورد استفاده در ساختمان ها برای ورود و خروج خودروها و یا در ورودی پارکینگ ها استفاده می شود تا افرادی که در ساختمان ساکن نیستند نتوانند وارد ساختمان شوند.

در واقع استفاده از پارکینگ برقی برای ایمنی ساختمان و همچنین راحتی افراد هنگام باز و بسته شدن پارکینگ در نظر گرفته شده است.

البته لازم به ذکر است که در انتخاب کرکره گاراژ باید مشاوره مناسبی داده شود.

بارها دیده می شود که سوله مورد نیاز یک خانه با هزینه کمتر و کارآمدتر قابل نصب است و یا موتور و تیغه آن با توجه به نیاز آن خانه باید از نوع خاصی باشد.

چگونه تاسیسات برقی پارکینگ را زیبا کنیم؟

نمای ساختمان موضوع بسیار مهمی است و برای رعایت زیبایی ساختمان در استفاده از کرکره برقی پارکینگ باید به رنگ پرده ها همرنگ نمای ساختمان فکر کرد. نظر شما، شما می توانید رنگ مورد نظر را انتخاب کنید.

اگر با انواع رنگ کرکره برقی موجود در بازار ایران آشنایی ندارید، می توانید به مقاله رنگ های کرکره برقی مراجعه کرده و با آگاهی بیشتر رنگ های مورد علاقه خود را برای کرکره برقی درخواست کنید.

E-Advantji E-Shooter Zokupaka Zombieane

ساخت و اجرای ساده، سریع و اقتصادی و در عین حال دارای تنوع طرح و رنگ می باشد.

از ورود هوای سرد به پله های ساختمان در ضلع شمالی جلوگیری می کند.

جلوگیری از ورود سارقان و وسایل نقلیه غیر ساکن در ساختمان.

امکان نصب دستگاه های قفل پارکینگ برای ساختمان هایی که پارکینگ ندارند وجود دارد.

عایق حرارت و صدا

انتخابی مناسب برای کارخانه ها و مغازه ها و املاک تجاری برای امنیت بالا و سهولت استفاده

نصب سریع و آسان کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ

قیمت کرکره برقی پارکینگ به عوامل زیادی بستگی دارد و برای خرید کرکره برقی پارکینگ باید به نکاتی که در زیر اشاره می شود توجه کنید:

برای خرید کرکره برقی پارکینگ ایپاکو باید ابعاد کرکره و همچنین تیغه مناسبی که از نظر فنی برای آن کرکره مناسب است را در نظر بگیرید و همچنین به محل قرارگیری ماشین برقی و ضربه ای که وارد می شود توجه کنید. شما برای زندگی می خرید باید متناسب با فضا باشد. رنگ های باغ با یکدیگر هماهنگی دارند.

نکته دیگری که باید در مورد قیمت گاراژ برقی در نظر بگیرید این است که تعداد وسایل نقلیه ای را که از درب برقی گاراژ شما عبور می کنند در نظر بگیرید و بر اساس میزان تردد وسیله نقلیه خود موتوری را برای درب برقی گاراژ خود انتخاب کنید.

سنسورهای فتوسل و سایر تجهیزات ایمنی مورد استفاده در کرکره برقی پارکینگ می توانند بر قیمت آنها تأثیر بگذارند.

عوامل موثر بر قیمت کرکره برقی پارکینگ

همانطور که در قسمت قبل گفته شد، قیمت نصب برق به عوامل مختلفی بستگی دارد که در قسمت بعدی به شما خواهیم گفت.

نوعی موتور کرکره برقی که می تواند موتور جانبی یا موتور لوله ای باشد. موتور توبولار برای کرکره مناسب است زیرا سبکتر و ارزانتر از موتور ساید است اما موتور لوله ای برق اضطراری ندارد و در صورت قطع برق باید از رهاسازی دستی استفاده کرد. موتورهای لوله ای انواع مختلفی دارند که به موتورهای صنعتی سنگین و موتورهای سبک تقسیم می شوند. موتور لوله ای قوی ترین کرکره برقی مناسب برای کرکره برقی سنگین می باشد.

این موتور قدرت اضطراری دارد و برای کرکره برقی مغازه ها و پارکینگ ها طراحی شده است.

نوع تیغه مورد استفاده در کرکره پارکینگ می تواند تیغه آلومینیومی، تیغه آهنی و تیغه شفاف باشد.

ابعاد کرکره برقی در تعیین قیمت کرکره برقی پارکینگ نقش حیاتی دارد. این ابعاد با توجه به محل استفاده توسط کارشناسان سنجیده می شود و در نهایت قیمت نهایی به مشتری اعلام می شود.

نکاتی برای خرید پرده پارکینگ

در خرید کرکره برقی پارکینگ باید به چند نکته توجه کنید تا بتوانید کرکره پارکینگی با بهترین کیفیت را خریداری کنید. یکی از مهم ترین نکاتی که در خرید کرکره پارکینگ باید به آن توجه کرد، اعتبار مرکز فروش کرکره برقی است.

هرچه بیشتر به فروشنده ای که محصول را از آن خریداری می کنید اعتماد کنید، خرید یک پرده برقی با کیفیت آسان تر خواهد بود.

ایران کرکره یکی از معتبرترین نمایندگی های کرکره برقی پارکینگی در ایران می باشد و کلیه محصولات خود را گارانتی و خدمات پس از فروش ارائه می دهد.

در ادامه سایر نکات خرید پارکینگ را به صورت کلی توضیح داده ایم. برای کسب اطلاعات بیشتر در زمینه خرید درب پارکینگ می توانید با همکاران ما در ایران کرکره تماس بگیرید و از مشاوره رایگان خرید درب پارکینگ بهره مند شوید.



:: بازدید از این مطلب : 12497
|
امتیاز مطلب : 33
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 21 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

مهاجرت به کانادا را می توان یکی از محبوب ترین روش های مهاجرت ایرانیان نامید. این کشور که شمالی ترین کشور آمریکا و دومین کشور بزرگ جهان است، با شرایط مساعد برای مهاجران به یکی از محبوب ترین مقاصد مهاجرتی تبدیل شده است. فرهنگ یافتن کار برای مهاجران و خارجی ها در این کشور با ساکنان آن تفاوت چندانی ندارد و کانادایی ها به اندازه ای با مهاجران رفتار می کنند که گویی هموطنان خود هستند.

اخذ اقامت از طریق ویزای استارتاپ کانادا یکی از روش های مطمین مهاجرت به این کشور است، اما برای اینکه بتوانید با چشمانی باز در این مسیر حرکت کنید به اطلاعاتی احتیاج دارید. در ادامه شما را اکوسیستم استارتاپی کانادا آشنا می کنیم و از این طریق به شما کمک می کنیم تمام آنچه را که برای شروع یک فعالیت استارتاپی مهم است را بدانید.

 

اکوسیستم استارتاپی کانادا

 

این کشور که جزء کشورهای پیشرفته صنعتی جهان است و یکی از بهترین کشورها از نظر ثبات اقتصادی است . در بین 20 کشور برتر مناسب برای راه اندازی کسب و کار قرار دارد و همه این آمارها نشان می دهد که اکوسیستم استارت آپی کانادا چقدر جذاب است.

بسیاری از کارآفرینان می گویند که کانادا هنوز در مورد کارآفرینی حرف های زیادی برای گفتن دارد. به گفته بسیاری از این کارآفرینان، یکی از مزیت های سیستمی کانادا داشتن دانشگاه های خوب و امکان تحصیلات عالی برای کانادایی ها و همچنین سیستم مهاجرت آن است که کارگران آموزش دیده را به این کشور می آورد. در نتیجه می توان گفت که اصلی ترین مزیت کانادا در استارتاپ سرمایه انسانی است.
یکی دیگر از عوامل موثر در بهبود اکوسیستم استارتاپی کانادا، سیستم مراقبت های بهداشتی این کشور است که مسئولیت آن بر عهده دولت است. کارآفرینان مجبور نیستند هزینه های بیمه درمانی زیادی را برای کارمندان خود بپردازند و می توانند روی تجارت خود تمرکز کنند.

 

چرا کانادا در حوزه استارتاپ خوب عمل می کند:

این کشور از نظر منابع طبیعی غنی بوده و از دانشگاه‌های برتر و موسسات فناوری عالی برخوردار است. وضعیت عالی تحصیل در کانادا نیروی انسانی خوبی را در اختیار کارآفرینان قرار می دهد.

شهرهایی در این کشور واقع شده‌اند که عموما در لیست ده شهر برتر جهان برای زندگی قرار می‌گیرند

این کشور از کارآفرینان داخلی و مهاجر به خوبی استقبال می‌کند

 

 

بهترین شهرهای کانادا برای استارتاپ‌ها و کارآفرینی:

 

در بین شهرهای کانادا تورنتو، ونکوور و مونترال بهترین شهرها برای کار آفرینی محسوب می شوند. شرکت‌هایی مانند 500px، Spotify، Hootsuite، و Slack کانادا را خانه می‌خوانند و مراکز نوآوری بزرگی مانند Toronto's Mars و Vancouver's 312 Main در کانادا هستند. جدای از آن، شرکت های بزرگی مانند گوگل، آمازون و مایکروسافت دفاتر بزرگی در این کشور راه اندازی کرده اند.

 

برترین مراکز کار اشتراکی در کانادا

رای اینکه یک استارت آپ یا هر کسب و کار یا کسب و کاری در مراحل اولیه که با ویزای استارتاپی کانادا وارد این کشور شده است بتواند با کمترین هزینه ممکن تیم خود را جمع کند، لازم است در ابتدای سفر به یک فضای کاری مشترک مراجعه کنید.

 از این قبیل مکانCSI و  Project Spaces

 

 

سخن آخر

تمام نکات بالا قدرت اکوسیستم استارت آپی کانادا را برجسته می کند و دلایل قدرت اکوسیستم استارتاپی کانادا به موارد فوق ختم نمی شود.
آمار و ارقام زیادی نشان می دهد که استارت آپ های کانادا به سرعت در حال رشد هستند و این کشور هر روز به سیلیکون ولی نزدیک می شود و به همین دلیل است که ویزای استارتاپی کانادا بسیار جذاب است.
البته در مورد اخذ ویزای کاری کانادا، قوانین مهاجرتی جذاب نیز موثر است و کانادا را به یک مقصد مهاجرتی محبوب تبدیل می کند

 



:: بازدید از این مطلب : 138
|
امتیاز مطلب : 34
|
تعداد امتیازدهندگان : 9
|
مجموع امتیاز : 9
تاریخ انتشار : یک شنبه 19 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

 

قطعا شما هم اقدام به خرید پول یک بازی کرده‌اید ومتوجه شده اید امکان انجام این کار را ندارید، بسیاری افرادی که ساکن ایران هستند، تصور می‌کنند که نمی‌توانند خریدهای درون برنامه‌ای را انجام دهند تا در بازی مورد علاقه خود پیشرفت کنند.اما این تصور کاملا دور از واقعیت است زیرا ما سایتی را به شما معرفی می‌کنیم تا بتوانید تمام واحدهای پولی بازی‌های محبوبتان را به راحتی و با قیمتی پایین از آن خریداری کنید.

فروشگاه ایران موجو، الماس فری فایر، یوسی پابجی، سی پی کالاف و بسیاری از ملزومات بازی‌های دیگر را ارائه می‌دهد که شما عزیزان می‌توانید با خیال راحت خریداری نموده و در بازی‌های خود استفاده کنید.

با ما همراه شوید تا تمام واحدهای پولی بازی‌های محبوبتان را به راحتی و با قیمتی پایین از ایران موجو خریداری کنید.

ایران موجو چیست؟

ایران موجو درواقع پلتفرمی است که به عنوان یک واسطه بین خریدار ایرانی و فروشنده جهانی عمل می‌کند. ایرانموجو یک پرداخت یار است که با کمک آن می‌توانید واحدهای پولی بازی‌ها و پرداخت های درون برنامه ای را به راحتی مانند کاربران خارج از ایران خریداری کنید.

ایران موجو با سابقه‌ترین سایت و معتبرترین سایت در زمینه خرید و فروش واحدهای پولی بازی‌ها است که فعالیت خود را از سال ۱۳۹۱ آغاز کرده است. ایران موجو بیش از ۱۰ سال سابقه درخشان در زمینه فروش انواع آیتم‌های بازی دارد و در طی این سال‌ها کاربران زیادی را تبدیل به مشتریان دائمی خودش کرده است.

این سایت محبوب می خواهد که عدالت را برای کاربران ایرانی برقرار کند تا شما هم بتوانید همانند یک بازیکن خارجی، خرید راحتی داشته باشید. برای این کار کافیست تا نام ایران موجو را سرچ کرده و وارد سایت آن شوید. همچنین شما با نصب اپلیکیشن ایران موجو هم می‌توانید به راحتی خریدهای خودتان را انجام دهید.

زمینه فعالیت سایت معتبر ایران موجو چیست؟

ایران موجو با سابقه‌ترین فروشگاه آنلاین ایرانی در زمینه خرید واحدهای پولی بازیهای آنلاین از جمله جم فری فایر، سی پی کالاف، یوسی پابجی، جم کلش آو کلنز و بسیاری از واحدهای دیگر است.

 

با این حال خدمات و فعالیت‌های ایران موجو تنها محدود به فروش واحدهای پولی نیست؛ ایران موجو یکی از جامع‌ترین سایت‌های ایران در زمینه بازی و تکنولوژی است که مقالات مختلفی راجع به آموزش انواع بازی‌ها داشته و جدیدترین اخبار دنیای بازی و تکنولوژی را نیز پوشش می‌دهد.

همچنین ایران موجو علاوه بر واحدهای پولی بازی‌های مختلف، محصولات گیمینگ و همچنین انواع محصولات در زمینه تکنولوژی را نیز به فروش می‌رساند و سایتی همه‌کاره است. شما با سایت ایران موجو از جدیدترین اخبار باخبر می‌شوید، راجع به بازی موردعلاقه‌تان بهترین آموزش‌ها را دریافت می‌کنید و می‌توانید واحد پولی آن بازی را با ارزان‌ترین قیمت بخرید.

پرطرفدار ترین محصولات ایران موجو چیست؟

  • خرید سی پی کالاف
  • خرید جم فری فایر
  • خرید یوسی پابجی
  • خرید پوینت اف سی 24
  • محصولات اپیک گیمز
  • محصولات استیم
  • خرید جم ارباب حلقه ها
  • خرید الماس ایالت بقا
  • خرید اشتراک پرمیوم تلگرام
  • خرید شماره مجازی

 

لیست بالا تنها درصد کمی از محصولات موجود در ایران موجو را شامل می‌شود. شما در سایت ایران موجو واحدهای پولی اکثر بازی‌ها را پیدا می‌کنید؛ حتی اگر آن بازی طرفدار بسیار کمی داشته باشد. ایران موجو واحد پولی آن بازی را خریده و به اکانت شما اضافه خواهد کرد.

چرا باید از ایران موجو خرید کنیم؟

  • قیمت ارزان
  • پشتیبانی 24/7
  • سرعت بالای خرید
  • اعتبار بالا
  • امنیت خرید

در ادامه هر یک از این مزیت‌ها را بررسی می‌کنیم.

قیمت ارزان

اگر قیمت‌های ایران موجو را با سایت‌های دیگری که محصولات بازی می‌فروشند، بررسی کنید، قطعا متوجه پایین بودن آن‌ها خواهید شد. ایران موجو با هدف کمک حداکثری به کاربران ایرانی، پایین‌ترین قیمت ممکن را برای محصولات خودش در نظر گرفته است. درنتیجه در ازای سود کم‌تر، مشتریان بیش‌تری را پیدا کرده است.

قیمت واحدهای پولی بازی‌ها در ایران، کاملا وابسته به قیمت و نوسانات ارز است و بالا یا پایین رفتن قیمت ارز، باعث بالا یا پایین رفتن قیمت محصولات در سایت نیز می‌شود. با این حال تلاش ایران موجو این است تا این تاثیر را به کم‌ترین میزان خود رسانده و بتواند با پایین‌ترین و بهترین قیمت محصولات خودش را به فروش برساند.

همچنین گاهی اوقات ممکن است تخفیف‌هایی در ایران موجو پیدا کنید که قیمت واحدهای پولی بازی را حتی از قیمت اصلی‌شان نیز پایین‌تر می‌آورد. این تخفیف‌ها معمولا در کنار آفرهای خود بازی اعمال شده و شما هزینه بسیار کم‌تری برای یک آیتم پرداخت می‌کنید.

قیمت پایین ایران موجو در کنار خدمات خوب این سایت، باعث شده است تا هر کاربر پس از یک بار خرید از آن، دیگر هیچ سایت دیگری را امتحان نکرده و تبدیل به یکی از مشتریان دائمی ایران موجو شود.

پشتیبانی همه‌روزه

خرید از ایران موجو به طور کلی بدون هرگونه مشکلی تکمیل شده و شما آیتمی را که خریده‌اید، در حساب خود دریافت می‌کنید. با این حال به دلیل این که این خرید از سایت بازی انجام شده و سپس به حسابتان انتقال پیدا می‌کند، ممکن است مشکلاتی در این میان ایجاد شود که خریدتان ناقص بماند.

لازم به ذکر است که اکثر این مشکلات معمولا به دلیل مشکلات سایت رسمی بازی یا اطلاعات ناقص واردشده توسط مشتری به وجود می‌آیند. با این حال کارشناسان ایران موجو در هر لحظه از شبانه‌روز آماده هستند تا مشکلات شما را برطرف کنند.

اگر خریدتان به مشکل خورد و ناقص ماند، کافیست تا به پشتیبانی آنلاین ایران موجو پیام دهید تا کارشناسان آن در سریع‌ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی کرده و راه‌حلی برای حل آن معرفی کنند. ایران موجو از معدود سایت‌هایی است که پشتیبانی شبانه‌روزی برای حل مشکلات مشتریان خود در نظر گرفته است.

سرعت بالای خرید

خرید شما از ایران موجو در کوتاه‌ترین زمان انجام می‌شود. کاربران خارجی که می‌توانند از خود بازی به شکل مستقیم خریدشان را انجام دهند، بدون هیچ درنگی خریدشان را تکمیل کرده و واحد پولی خریداری شده را دریافت می‌کنند. با این حال کاربران ایرانی به دلیل این که با یک واسطه خریدشان را انجام می‌دهند، باید چند دقیقه تا چند ساعت منتظر تکمیل خریدشان باشند؛ ایران موجو این مشکل را حل کرده است.

 

خرید شما از ایران موجو در کم‌تر از ۳ دقیقه تکمیل خواهد شد؛ دیگر لازم نیست تا ساعت‌ها برای تکمیل خریدتان صبر کنید، ایران موجو خریدتان را در چند دقیقه انجام می‌دهد. آیتمی که خریده‌اید، توسط ایران موجو از سایت رسمی بازی با اکانت شما خریداری شده و به همین دلیل حسابتان به شکل آنی شارژ می‌شود.

تنها در صورتی ممکن است خریدتان طول بکشد که سایت بازی دارای مشکل بوده یا اطلاعاتی که وارد کرده‌اید، ناقص باشد. در این صورت ناقص ماندن خریدتان توسط پشتیبانی به شما اطلاع داده شده و راهکارهایی برای حل آن ارائه خواهد شد.

اعتبار بالا

ایران موجو بیش‌تر از ۱۰ سال است که در زمینه خرید و فروش واحدهای پولی بازی‌ها فعالیت می‌کند و مشتریان ثابت و دائمی خودش را دارد. اعتبار ایران موجو از نظرات مشتریان راجع به خریدی که داشته‌اند، قابل بررسی است. ایران موجو در تلاش است تا هیچ کاربری ناراضی نبوده و همه مشتریان خریدی به صرفه داشته باشند.

هدف ایران موجو این است که پلتفرمی ایمن ایجاد کند تا کاربران بتوانند با خیال راحت و با پرداخت ریالی، خریدهای خودشان را انجام دهند. به دلیل تحریم‌ها، کلاه‌بردارهای زیادی اقدام به راه‌اندازی سایت‌های خرید و فروش واحدهای پولی بازی کرده‌اند که پس از دریافت پول از کاربران، حسابشان را شارژ نمی‌کنند. هدف ایران موجو اعتمادسازی بوده و می‌خواهد خریدی امن را برای کاربران فراهم کند.

امنیت خرید

ایران موجو از درگاه‌های عضو شتاب معتبر استفاده می‌کند و شما می‌توانید با خیالی آسوده پرداخت خودتان را انجام دهید. اعتبار ایران موجو یکی از مهم‌ترین جوانب است و کارشناسان ایران موجو تمام تلاششان را می‌کنند تا شما احساس امنیت داشته باشید و با خیالی آسوده خرید خودتان را انجام دهید.

 

همچنین اطلاعاتی که ایران موجو از شما دریافت می‌کند، پس از انجام خریدتان از دیتابیس پاک شده و ایران موجو هیچ یک از اطلاعات حساب و اکانت بازی کاربران را نگه نمی‌دارد. همچنین شما همواره می‌توانید بعد از خرید، اطلاعات اکانت خودتان را برای امنیت بیش‌تر تغییر دهید.

به نظر شما بهترین روش برای پرداخت های درون برنامه ای چیست؟

ما در این مقاله بهترین و معتبرترین سایت پرداخت یار و پرداخت درون برنامه‌ای بازی‌ها را به شما معرفی کردیم. ایران موجو از جامع‌ترین سایت‌های فروش محصولات بازی است که در کنار آن اخبار بازی‌ها را پوشش داده و محصولات تکنولوژی نیز به فروش می‌رساند. شما به ما بگویید که بهترین روش پرداخت‌های درون برنامه‌ای چیست؟ آیا تا به حال تجربه خرید از ایران موجو را داشته‌اید؟ نظرتان راجع به خرید چیست؟

با نوشتن نظرات خود، ما را یاری می‌کنید تا خدماتمان را بهتر کرده و ایران موجو را بیش از پیش بهبود دهیم.



:: بازدید از این مطلب : 231
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : جمعه 17 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چرا مردم بارها و بارها به موسیقی گوش می دهند و کلمات بی اختیار بدون هیچ تلاشی در سرشان گیر می کند؟ چرا مردم از شنیدن مکرر آن خسته نمی شوند؟ چرا برخی می گویند باید با موسیقی زبان یاد گرفت؟

پاسخ به این سوالات در یک جمله: موسیقی غذای روح انسان است و ذهن آنچه را که برایش جالب است در خود ذخیره می کند. در واقع آموزش زبان انگلیسی همراه با موسیقی یکی از سریع ترین راه های یادگیری زبان است.

به این ترتیب، افراد می توانند در هر زمان و هر مکان یاد بگیرند. برای یادگیری زبان؛ ما باید او را جذاب و خواستنی بدانیم. بله، هیچ کس نمی خواهد مجبور شود چیزی یاد بگیرد. بنابراین آموزش زبان با استفاده از موسیقی یکی از موثرترین روش های یادگیری است.

قبل از پرداختن به موضوع، به کارکرد و تأثیر موسیقی بر ذهن و حافظه انسان می پردازیم.

انگلیسی را با موسیقی یاد بگیرید

تاثیر موسیقی بر ذهن و حافظه انسان

در دهه پایانی قرن بیستم، مطالعه و تحقیق در مورد تأثیرات موسیقی بر ذهن انسان به آثار موتزارت معروف شد. این نظریه ادعا می کند که گوش دادن به موسیقی ساخته شده توسط موتزارت باعث باهوش تر شدن افراد به ویژه کودکان می شود. در نتیجه، والدین فرزندان خود را مجبور کردند حتی قبل از تولد به موسیقی موتزارت گوش دهند، زیرا فکر می کردند این موسیقی روی جنین تأثیر می گذارد و مغز او را با قدرت و انرژی بیشتری کار می کند. امروزه نظریه پذیرفته شده این است که موسیقی بر عملکرد مغز انسان تأثیر مثبت دارد و این موضوع منحصر به موسیقی موتزارت نیست.

گوش دادن به موسیقی باعث می شود هورمون سروتونین سریعتر تولید شود.

ترشح این هورمون احساس خوبی در فرد ایجاد می کند، بنابراین افزایش تولید این هورمون به فرد کمک می کند تا شاد زندگی کند و سطح استرس را کاهش دهد.

تأثیر مستقیم یا غیرمستقیم موسیقی بر حافظه انسان نقش مهمی در به خاطر سپردن و حفظ مطالب آموخته شده دارد.

تاثیر دانلود آهنگ خارجی بر ذهن و حافظه انسان

یادگیری زبان انگلیسی با دانلود آهنگ


هنگام شروع یادگیری زبان، گاهی این سوال کلیشه ای ذهن فرد را به خود مشغول می کند، آیا یادگیری زبان جدید فقط برای برخی افراد امکان پذیر است؟

من استعداد یادگیری یک زبان جدید را ندارم؟ اگر راه حلی وجود دارد، آن چیست؟

بر اساس تحقیقات و تجربه، به نظر می رسد که کلید یادگیری زبان نه استعداد ذاتی است و نه پشتکار بیش از حد.

کلید یادگیری زبان یادگیری شناخت ابزارها، تکنیک ها و عادات است. شاید باور نکنید، اما یکی از بهترین ابزارهای یادگیری زبان در کنار شماست.

گوشی هوشمند شما بله، گوشی هوشمند شما منبعی برای یادگیری موسیقی و زبان است... اگر به استفاده از آن فکر نکرده اید، این فرصت را از دست ندهید. خیلی دیر نشده.

یادگیری زبان انگلیسی با استفاده از موسیقی

آموزش مکالمه زبان انگلیسی با موسیقی

آهنگ ها و موسیقی های مختلف اغلب محاوره ای هستند و شامل عبارات، کلمات و استعاره های زیادی هستند. از آنجایی که مخاطبان آهنگ ها مردم محلی هستند، از زبان ها و گویش های امروزی استفاده می کنند.

بنابراین اگر موسیقی مناسبی را انتخاب کنید، زبان روزمره آنها را یاد خواهید گرفت. مزایای آموزش زبان با استفاده از موسیقی:

تلفظ صحیح کلمات را یاد بگیرید

در آموزش زبان با استفاده از موسیقی، درک کلمات و جملات انگلیسی از طریق گوش دادن انجام می شود. بنابراین یادگیری با استفاده از این روش به شما کمک می کند تا بر تلفظ تمرکز کنید و با گوش دادن به فرم صحیح، ریتم، اوج و سقوط و همچنین ریتم لهجه زبان مقصد، بهتر متوجه شوید و یاد بگیرید.

نهادینه کردن یک زبان جدید در ذهن شما

در اشعار یک آهنگ، کلمات و الگوهای صوتی بارها تکرار می شوند. به همین دلیل، آنها سبک تر و بهتر در ذهن هستند. زیرا موسیقی خاصیتی است که در ذهن می ماند. آهنگ ها و آوازها در مغز انسان نفوذ می کند و بارها در ذهن مرور می شود.

بنابراین، با یادگیری یک زبان با موسیقی، می توانید کلمات و عبارات را حفظ کنید. در واقع پس از مدتی این کلمات و عبارات به حافظه بلند مدت افراد منتقل می شود و فراموش کردن آنها تقریبا غیرممکن است و در نتیجه دایره لغات زبان انگلیسی را افزایش می دهد.

اتصال موسیقی به احساسات

رابطه انسان با موسیقی رابطه ای اساسی و عمیق است در دوران جنینی صدای حرکت زمین در شکم مادر برای او مانند موسیقی آرامبخش و آرامبخش است تا مراحل رشد خود را تکمیل کند.

موسیقی مانند پنجره ای به آسمان عاطفی وسیع است که می تواند تأثیر مثبتی بر احساسات شما داشته باشد و سلامت روحی و جسمی شما را بهبود بخشد. وقتی چیزی با احساس همراه است، به خاطر سپردن آن بسیار آسان تر است.

گوش دادن به موسیقی یک عادت خوب است

یکی از دلایلی که بیشتر افراد در یادگیری زبان با مشکل مواجه می شوند این است که زمان خاصی در روز را برای یادگیری در نظر می گیرند و شاید برخی از افراد برنامه ریزی برای یادگیری زبان خود را کمی دشوار بدانند.

یادگیری زبان با موسیقی به شما این امکان را می دهد که در هر مکانی به موسیقی گوش دهید و زبان ها را یاد بگیرید.

گوش دادن به موسیقی محدودیت خاصی ندارد، می توانید هنگام پیاده روی، ورزش، آشپزخانه و ماشین به موسیقی گوش دهید.

به علاوه، اگر موسیقی مورد علاقه شما باشد، هرگز خسته نخواهید شد.

با کمک موسیقی و در عین حال انتقال فرهنگ کشور و زبان مورد نظر

یادگیری زبان از طریق موسیقی به شما کمک می کند تا اطلاعاتی در مورد فرهنگ و خلق و خوی کشور و زبان مورد نظر به دست آورید. همچنین، اگر قصد دارید در کشوری زندگی کنید که به زبان دیگری صحبت می شود،

اگر فرهنگ آنها را بشناسید، می توانید به راحتی با خارجی ها ارتباط برقرار کرده و به طور مؤثر گفتگو کنید.

برای یادگیری زبان با موسیقی چه باید کرد؟

برای یادگیری زبان انگلیسی با آهنگ چه باید کرد؟

قبل از شروع برنامه یادگیری، فهرستی از آهنگ هایی که می خواهید یاد بگیرید تهیه کنید. انتخاب موسیقی مناسب بسیار مهم است زیرا بسیاری از آهنگ ها واقعا برای یادگیری زبان مناسب نیستند.

به عنوان مثال، موارد زیر برای یادگیری زبان با موسیقی انتخاب خوبی نیستند:

موسیقی با عبارات قدرتمند و غیرعادی که می توان از آنها در مکالمات معمولی استفاده کرد.

نوعی موسیقی که غیرمعمول است و منحصربه‌فرد به حساب می‌آید البته، گوش دادن به هنرمندی که برای گروه خاصی از طرفداران موسیقی می‌نوازد ایده بدی نیست، اما شما را از دریافت ایده خوبی از فرهنگ عامه مردم باز می‌دارد. افرادی که به گویش آن زبان صحبت می کنند.

برخی آهنگ ها خیلی سریع پخش می شوند و شما نمی توانید چیزی از آنها یاد بگیرید.

آهنگ هایی که از قبل متن ترانه آنها را می دانید مانع یادگیری بهتر آنها می شود.

نکاتی برای یادگیری زبان با موسیقی

نکاتی برای یادگیری زبان با موسیقی

از منابع خوب و عالی موسیقی استفاده کنید

آهنگ مناسب را انتخاب کنید.

برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی، باید به آهنگ های مورد علاقه خود گوش دهید. اگر این کار را نکنید، به سرعت خسته خواهید شد.

آهنگ هایی را انتخاب کنید که خیلی سریع یا خیلی ساده نباشند. بهتر است از آهنگ هایی که از زبان محاوره ای رایج استفاده می کنند کمک بگیرید.

به یاد داشته باشید که برخی از خوانندگان به روش خاصی می خوانند و ممکن است کلمه یا عبارتی را دقیقاً همانطور که نوشته شده است تلفظ نکنند. به عنوان مثال، موسیقی هوی متال گزینه مناسبی برای یادگیری زبان با موسیقی نیست.

آهنگی را انتخاب کنید که داستانی را بیان کند. در این صورت می توانید آهنگ را بهتر درک و تجسم کنید. اگر مبتدی هستید، انتخاب شعرهای مهد کودک و انیمیشن های دیزنی ایده بدی نیست.

با موسیقی پاپ شروع کنید

موسیقی پاپ اغلب مضامین عاشقانه دارد و عبارات و کلمات را تکرار می کند. هنگامی که اصول اولیه را به دست آوردید، به سبک های دیگر موسیقی گوش دهید.

برای هضم و درک بهتر موسیقی از اشعار کمک بگیرید

یادگیری زبان با موسیقی راه بسیار خوب و جالبی است. برای یادگیری خوب، باید برای یادگیری و درک اشعار وقت بگذارید. معلمان به این کار، یعنی آماده سازی امکانات آموزشی لازم در ابتدای فرآیند یادگیری، «داربست» می گویند. مربوط به مرحله اولیه یادگیری و فراهم آوردن امکانات آموزشی لازم است. در واقع نوعی زمینه برای شروع فرآیند یادگیری در حال آماده شدن است.

یادگیری و تمرین اشعار و کلمات

برای هضم و درک بهتر شعر ترانه ها بهتر است به طور مرتب کلمات و اشعار را ارزیابی کنید. کل متن شعر را به قسمت های کوچکتر تقسیم کنید و با استفاده از فلش کارت یا روش های دیگر حفظ کلمات زبان، کلمات هر قسمت را حفظ کنید.

همراه با آهنگ بخوان

اگر صدای خوبی ندارید، مهم نیست، اما سعی کنید موسیقی را مطابقت دهید. با این کار خود را با ریتم و لحن آهنگ تطبیق می دهید و موقعیت دهان شما در هنگام تلفظ کلمات و عبارات با تلفظ واقعی بهتر مطابقت دارد.

آهنگ را از روی قلب بخوانید

پس از مدتی که روی آهنگ کار کردید، می توانید آنچه خوانده اید را به خاطر بسپارید. اگر بتوانید متن ها را بدون نگاه کردن، با حافظه و بدون خطا بخوانید، به این معنی است که قدم بزرگی برداشته اید. بنابراین می توانید از کلمات و عبارات در مکالمه عادی خود استفاده کنید.

تجدید نظر

لازم نیست یک آهنگ را کنترل کنید و به آهنگ بعدی بروید. بهتر است با پیروی از استاد همان آهنگ به سراغ آهنگ بعدی بروید و هنگام یادگیری آهنگ جدید، آهنگ قبلی را مرور و مرور کنید. این تمرین "یادگیری از راه دور" نامیده می شود و نشان داده شده است که نتایج مثبت تری نسبت به یادگیری فشرده و انفرادی دارد.

در انتخاب آهنگ های جدید دقت کنید

این شاید سخت ترین پلت فرم برای یادگیری زبان انگلیسی از طریق موسیقی باشد. هر آهنگ جدیدی که انتخاب می کنید باید دارای مقدار مناسبی از اشعار جدید باشد.

یعنی تعداد کلمات جدید کمتر یا بیشتر نباشد. اگر بخشی از کلمات آهنگ جدید با دانش قبلی شما مطابقت داشته باشد، در نتیجه کلمات قبلی بهتر در ذهن شما می ماند و در تقویت انگیزه یادگیری زبان موثر است.



:: بازدید از این مطلب : 914
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : پنج شنبه 9 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


آیا می خواهید در مورد سالن های زیبایی و هزینه خدمات آنها اطلاعاتی کسب کنید؟ پس تا پایان این بخش با ما همراه باشید.

خدمات زیبایی بسیار متنوع هستند و به بخش های مختلفی تقسیم می شوند. حتما تا به حال متوجه شده اید که آرایشگاه های مختلف قیمت های متفاوتی را برای خدمات سالن زیبایی زنانه دریافت می کنند و تعرفه سالن های زیبایی کاملاً متفاوت است. این موضوع متاثر از عوامل و مسائل مختلفی است که در ادامه به آنها می پردازیم.

خدمات سالن زیبایی

خدمات سالن برای بانوان برای بانوان بسیار حائز اهمیت است و یکی از پردرآمدترین مشاغل محسوب می شود. هر روز افراد زیادی برای استفاده از این خدمات به سالن های زیبایی مختلف مراجعه می کنند. اگرچه در هر شهر سالن های زیبایی و آرایشگاه های زیادی داریم، اما همه آنها درآمد لازم را به همراه خواهند داشت.
https://www.sharghdaily.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-287/924357-%D8%AE%D8%AF%D9%85%D8%A7%D8%AA-%D8%B3%D8%A7%D9%84%D9%86-%D9%87%D8%A7%DB%8C-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C
هزینه خدمات سالن زیبایی

یکی از دغدغه های اصلی مردم در مورد خدمات سالن زیبایی، هزینه خدمات سالن زیبایی و هزینه های آن است. هزینه های مختلف این موسسات، مصرف کنندگان را تشویق می کند تا به این موضوع فکر کنند. در این خصوص باید توجه داشته باشید که عوامل مختلفی بر هزینه ها و قیمت این سالن های زیبایی تاثیر می گذارد و باعث افزایش یا کاهش آن ها می شود. برای اطلاعات بیشتر به وب سایت آرایش مراجعه کنید.

عوامل موثر در لیست قیمت خدمات سالن زیبایی

مهم ترین عوامل و مسائلی که بر لیست قیمت خدمات آرایشی و بهداشتی تأثیر می گذارد به شرح زیر است:

کیفیت ارائه خدمات

یکی از مهمترین مسائلی که بر قیمت خدمات سالن زیبایی تاثیر می گذارد، کیفیت خدمات ارائه شده توسط این مجموعه می باشد. همانطور که می دانید کیفیت خدمات زیبایی که توسط مراکز مختلف ارائه می شود یکسان نیست و مراکزی که خدمات خود را با بالاترین کیفیت ارائه می دهند، هزینه بیشتری از مشتریان دریافت می کنند. مشتریان نیز با کمال میل هزینه رضایت خود را از خدمات این اقامتگاه پرداخت می کنند.

نوعی خدمات زیبایی

موضوع دیگری که در لیست قیمت خدمات سالن های زیبایی به عنوان عاملی تاثیرگذار در نظر گرفته می شود، نوع خدمات زیبایی است که همه مایل به دریافت آن هستند. بدون شک هر کاری که برای زیبایی در آرایشگاه ها انجام می شود نیاز به مواد اولیه، زمان و شرایط خاص خود دارد، اما نمی توان برای همه آنها ارزش یکسانی را تعیین کرد. به عنوان مثال در بین خدمات زیبایی بانوان، خدمات آرایش دائمی و زیبایی مو گرانترین آنها محسوب می شود. برای یافتن بهترین کلینیک های پوست به کلینیک های برتر مراجعه کنید.

محله و منطقه ای که سالن در آن قرار دارد

در حال حاضر در تمام مناطق تهران و شهرستان ها سالن های آرایش و زیبایی وجود دارد. اما از آنجایی که شرایط و موقعیت مکانی بر موقعیت ملک و هزینه اجاره آرایشگاه تاثیر می گذارد، محله و اطراف آن در قیمت و لیست قیمت خدمات سالن زیبایی نقش دارد. به همین دلیل در اکثر موارد خدمات ارائه شده در سالن زیبایی در بالای شهر به اندازه خدمات ارائه شده در مناطق جنوبی شهر گران نیست.
https://www.sharghdaily.com/%D8%A8%D8%AE%D8%B4-%D8%A8%D8%A7%D8%B2%D8%A7%D8%B1-287/924407-%D8%B2%DB%8C%D8%A8%D8%A7%DB%8C%DB%8C-%D9%BE%D9%88%D8%B3%D8%AA-%D9%85%D9%88
گواهی و رزومه کارمند سالن زیبایی

نکته بسیار مهم دیگری که باید به آن توجه کرد لیست قیمت خدمات سالن زیبایی است

به گواهی و رزومه کارکنان سالن زیبایی توجه کنید. افرادی که در سالن زیبایی به شما خدمات می دهند وضعیت یکسانی نخواهند داشت و این افراد در مراکز آموزشی مختلف در شرایط مختلف آموزش های خود را انجام داده اند و هر تجربه کاری متفاوت است. برای این افراد هر چه مصاحبه حرفه ای تر و بهتر انجام شود و کارهای زیبایی را برای مشتری بهتر انجام دهند، دستمزد آنها بیشتر می شود و در نهایت مشتری باید برای دریافت خدمات از آنها هزینه بپردازد.

وضعیت سلامت

سطح نظافت در یک سالن زیبایی گران است و ممکن است در نظر گرفتن هزینه های خود کمی عجیب باشد. همانطور که می دانید مواد ساخته شده و مواد بهداشتی هزینه زیادی دارند و هزینه زیادی برای تامین آنها می شود. از طرفی مراقبت های بهداشتی در کلینیک زیبایی بسیار مهم است و بر سلامت شما عزیزان تاثیر می گذارد. بنابراین، مراکزی که نظافت را دقیق تر و بهتر حفظ می کنند، در مقایسه با مراکزی که کمتر به نظافت اهمیت می دهند، به طور کلی هزینه بیشتری از مشتری دریافت می کنند.

اخرین حرف

نگاهی به خدمات سالن های زیبایی و لیست قیمت آن ها انداختیم تا اطلاعات لازم را در این زمینه به دست آوریم. اگر می خواهید سالن های زیبایی زنانه در تهران را پیدا کنید، به راحتی می توانید یک جستجوی ساده در اینترنت انجام دهید و معروف ترین و بهترین سالن های زیبایی را پیدا کنید و از آنها دیدن کنید. در نهایت از خدمات راضی خواهید بود و هزینه های صرف شده در مسیر هدر نخواهد رفت. به یاد داشته باشید که بهترین سالن زیبایی، سالنی است که در تمام زمینه های فوق شرایط خوبی داشته باشد و از هر نظر خدمات باکیفیت ارائه دهد.



:: بازدید از این مطلب : 33496
|
امتیاز مطلب : 6
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : چهار شنبه 8 فروردين 1403 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


ست اتاق خواب دخترانه باید با رنگ ها، طرح ها، جزئیات و سلیقه دخترانه زیبا طراحی شود. رنگ های روشن و پاستلی، طرح های ساده و شیک عمدتا در سرویس خواب های دخترانه استفاده می شود. این روم سرویس باید فضایی راحت، جذاب و شخصی را برای دختر خانم ها با توجه به نیاز و سلیقه آنها ایجاد کند.

خدمات اتاق خواب دخترانه

مبلمان اتاق خواب دخترانه باید راحتی و ایمنی کودک شما را تضمین کند. همچنین باید از مواد مرغوب و متناسب با سلیقه دختر خانم ها ساخته شود. تنیل چوب بهترین فروشگاه سرویس خواب دخترانه تهران است که به تازگی فروش شگفت انگیز نوروزی را در نظر گرفته است.

نوع مواد مورد استفاده در ساخت سرویس خواب دخترانه

چوب: این یکی از بهترین موادی است که برای ساخت سرویس خواب دخترانه استفاده می شود. ست اتاق خواب دخترانه ساخته شده از چوب در مقایسه با سایر متریال ها گران هستند و این نوع ست اتاق خواب یکی از پرطرفدارترین گزینه های موجود در بازار است زیرا در رنگ های زیبا و همچنین بادوام می باشد.

ام دی اف: یکی از متریال های قابل قبول و مقرون به صرفه برای ست اتاق دخترانه می باشد. سرویس خواب های ام دی اف در طرح ها و رنگ های مختلف موجود می باشد.

فلز: ست های فلزی اتاق خواب نیز انتخاب خوبی برای دختر خانم ها هستند. آنها از لامپ های فلزی برای ساختار اولیه و راحتی استفاده می کنند و طرح های زیبا و مدرنی را ارائه می دهند تا جذابیت بیشتری به دکوراسیون دخترانه شما ببخشند.

علاوه بر متریال، طراحی و جزئیات ست اتاق خواب نیز مهم است. برخی از ست های اتاق خواب دارای جزئیاتی مانند قاب عکس و بالش هستند که می تواند آنها را زنانه تر کند.

رنگ مناسب را انتخاب کنید

انتخاب رنگ مناسب مهمترین بخش دکوراسیون اتاق خواب است. رنگ تاثیر مستقیمی بر روحیه و خلق و خوی کودک شما دارد.
https://www.soorban.com/business/12574-best-girls-bedroom-service-store-tehran
دلیل علاقه دختران به رنگ صورتی به عوامل مختلفی برمی گردد.

به عنوان رنگ دخترانه، صورتی در فرهنگ های مختلف از ارزش بالایی برخوردار است. دختران از دوران کودکی بیشتر به اسباب بازی ها و لوازم صورتی علاقه دارند. این تربیت و فرهنگ صورتی را به نمادی از زنان و عنصر دختر بودن تبدیل کرد.

علاوه بر این، رنگ ها تأثیر مهمی بر خلق و خو و احساسات افراد دارند. صورتی به عنوان رنگی آرامش بخش و دلپذیر شناخته می شود و می تواند احساس آرامش و طراوت را در دختران و خانم ها ایجاد کند. این تأثیر روانی مثبت، علاقه زیادی را در بین دختران و زنان این رنگ ایجاد کرده است.

اجزای ست روتختی زنانه

تخت: تخت نقش مهمی در اتاق خواب دختران دارد. بسیاری از دختران عاشق داشتن یک تخت خواب زیبا و جذاب هستند. رنگ های پاستلی روشن و رنگارنگ مانند صورتی، آبی، بنفش و سبز اغلب در روتختی دخترانه استفاده می شود. در مورد طراحی تخت نیز باید گفت که اکثر خانم ها طرح های ساده را ترجیح می دهند، اما دختر خانم ها از کمی شلوغی و طرح های تخیلی لذت می برند.

تختخواب. بر خلاف پسرها، دختران از این وسایل در اتاق خواب خود مراقبت می کنند زیرا می توانند از میزهای خواب برای نگهداری بسیاری از وسایل خود استفاده کنند. همچنین، دختران اغلب از میز کنار تخت برای نگهداری قاب عکس، کتاب، لامپ و چیزهای دیگر استفاده می کنند.

میز آرایش: میز آرایش را می توان عنصر اصلی ست اتاق خواب زنانه دانست. این میز محل نگهداری لوازم آرایشی و بهداشتی و یکی از مهم ترین اجزای زنانه و دخترانه است.

آینه: معمولاً آینه به عنوان دیوار یا میز آرایش فروخته می شود.

کمد لباس: کمد اتاق خواب دخترانه باید طوری طراحی شود که تمام یا بیشتر وسایل دختر را در خود جای دهد. همچنین توصیه می شود در کمد لباس دخترانه فضایی برای نگهداری کیف دستی و لوازم جانبی طراحی کنید. این توانایی به دختران کمک می کند تا وسایل شخصی خود را به طور مرتب و منظم در کابینت نگهداری کنند.

میز تحریر: میز کوچکی است با قسمت ها و جعبه هایی برای نگهداری لوازم التحریر و کتاب که معمولاً زیر تخت تا می شود.

ویترین: یک کابینت چوبی تزئینی با درهای شیشه ای که برای نمایش یا نگهداری وسایل زیبا استفاده می شود

لامپ: روی میز آرایش یا میز کنار تخت قرار دهید.

مقدمه ای بر تخت خواب زنانه

هنگام خرید میز آرایش باید به نحوه ساخت آن، به مواد و لوازم جانبی آن توجه کنید و تنها به ظاهر آن بسنده نکنید. میز آرایش معمولا به دو صورت با آینه چسبان و بدون آینه متصل در بازار موجود است. بسته به فضای موجود و سلیقه شخصی خود می توانید یکی از این دو نوع را انتخاب کنید.

همچنین می توانید یک تخت برای یک دختر با میز کنار تخت سفارش دهید. میزهای پاتختی در ابعاد مختلف و تعداد کشو به فروش می رسد. تخت یک نفره برای دختر کم هزینه نیاز به پاتختی با کشو دارد اما سرویس خواب دو کشو برای خانم ها و ست های دوقلو مناسب است. برای اتاق خواب با فضای محدود از تخت کوچکتر استفاده کنید. خرید میز پاتختی بسیار توصیه می شود زیرا جا برای خیلی چیزها دارد.

شما می توانید یک تخت یک نفره برای یک دختر با میز آرایش سفارش دهید. میز آرایش برای نظم دادن به آرایش استفاده می شود و معمولاً همراه با تخت فروخته می شود.

اتاق خواب های دخترانه و زنانه با توجه به نیاز و نیاز این زوج ها طراحی شده است. دختران بیشتر به رنگ، طرح و نوع روتختی توجه دارند. بنابراین، قبل از تصمیم گیری برای خرید سلیقه و نظر آنها در مورد انتخاب نهایی نیز باید در نظر گرفته شود.

نکاتی برای خرید موفق لباس خواب دخترانه

ست اتاق خواب دخترانه مجموعه ای از اقلام و لوازم جانبی است که برای ایجاد فضای خواب زیبا و متناسب با سلیقه و نیاز دختران طراحی شده است. ست اتاق خواب دخترانه شامل اجزای اساسی مانند تخت، میز خواب، میز آرایش و کمد است. رنگ ها و جزئیات ظاهری بیش از سایر فاکتورها در طراحی ست اتاق خواب دخترانه اهمیت دارند، زیرا دختر خانم ها به جزئیات و زیبایی محیط اطراف خود اهمیت زیادی می دهند.

فروشگاه تانیل چوب با افتخار طیف وسیعی از خدمات روتختی شیک را ارائه می دهد.انتخاب سرویس خواب مناسب می تواند تجربه خوشایندی باشد.

ملحفه های تانیل چوب از کیفیت بالایی برخوردار هستند و در سبک های مختلف عرضه می شوند. با در نظر گرفتن نیازها و ترجیحات دختر و همسر خود می توانید با اطمینان از کیفیت و ساختار خدمات با خیال راحت خرید کنید.



:: بازدید از این مطلب : 173
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 28 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ احمد سلو بله

ﺑﻠﻪ ﻗﻠﺒﻢ واﺳﻪ ﺗﻮ ﻣﻴﺘﭙﻪ

ﻫﻤﻪ ﻏﻤﺎت ﻣﺎل ﻣﻨﻪ ﭼﺸﺎت ﺧﺪای ﻗﻠﺒﻤﻪMusicdel | موزیکدل

ﺑﻠﻪ اون ﭼﺸﻤﺎی ﺗﻮ ﻣﺎه ﻣﻨﻪ ﻛﻨﺎرﺗﻢ ﻣﻦ ﻳﻪ ﺗﻨﻪ

ﺑﻴﺎ ﺑﺎ ﻳﻪ اﺷﺎره ﺗﻮ ﻓﻘﻄ اراده ﻛﻦ دﻟﻮ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﻣﻴﺰﻧﻢ آره

ﻋﺎﺷﻘﻢ آﺧﻪ ﺑﻴﺎ ﺗﺎ ﺑﮕﻢ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﭼﻘﺪ دﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮادت

ﺑﻪ اﺣﺘﺮاﻣﺖ ﻣﻰ اﻳﺴﺘﻪ ﻗﻠﺒﻢ

ﻓﺮﻣﺎﻧﺪﻣﻰ ﺗﻮ ﺳﺮﺑﺎزﺗﻢ ﻣﻦ

ﻣﻦ ﻋﺸﻘﻮ ﺑﺎ ﺗﻮ ﺗﺠﺮﺑﻪ ﻛﺮدم

ﺷﻴﺮﻳﻨﻪ ﭼﺸﻤﺎت ﻓﺮﻫﺎدﺗﻢ ﻣﻦ

ﺑﻴﺎ ﺑﺎ ﻳﻪ اﺷﺎره ﺗﻮ ﻓﻘﻄ اراده ﻛﻦ دﻟﻮ ﺑﻪ ﻧﺎﻣﺖ ﻣﻴﺰﻧﻢ آره ﻋﺎﺷﻘﻢ آﺧﻪ

ﺑﻴﺎ ﺗﺎ ﺑﮕﻢ ﻫﻤﻪ ﺣﺮﻓﺎﻣﻮ ﺑﺎ ﻋﺸﻖ ﭼﻘﺪ دﻟﻢ ﻣﻴﺨﻮادت

 آهنگ جدید احمد سلو به نام «بله»

 



:: بازدید از این مطلب : 195
|
امتیاز مطلب : 16
|
تعداد امتیازدهندگان : 5
|
مجموع امتیاز : 5
تاریخ انتشار : چهار شنبه 23 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

کُلاژِن یک پروتئین سخت، نا محلول و فیبری می باشد که از فراوان ترین پروتئین ها در بدن ما می باشد و حدود یک سوم از تمام پروتئین های آن را شکل خواهد داد.

پس از معرفی کلاژن و اهمیت آن قصد داریم به بررسی روش های تقویت کلاژن سازی پوست بپردازیم پس با درمیس در ادامه مبحث کلاژن همراه شوید.

بکار بردن کرم ضد آفتاب

قرار گرفتن بیش از اندازه در معرض پرتوهای خورشید موجب آسیب به پوست و کاهش تولید کلاژن می گردد. در صورتی که شما در طول روز مدت دو روز بیش تر از دو ساعت در معرض نور آفتاب باشید آنزیم‌ های تحلیل برنده کلاژن فعال می شوند. استفاده مرتب از کرم ضد آفتاب موجب خواهد شد که شما علاوه بر مراقبت از پوستتان از کاهش کلاژن نیز جلوگیری کنید. بهتر است از کرم ضد آفتاب با اس پی اف ۳۰ یا بیش تر استفاده نماید. در صورتی که شما خیلی عرق می ‌کنید یا بیش از چند ساعت از منزل بیرون خواهید بود باید در فواصل زمانی مرتب مجددا کرم ‌ضد آفتاب را تمدید کنید.

استفاده از ترکیبات سازنده کلاژن

پوست جهت کم شدن التهاب و خنثی نمودن رادیکال‌ های آزاد به آنتی اکسیدان احتیاج دارد. آنتی اکسیدان موجب خواهدد شد که ضمن مراقبت از کلاژن سطح تولید آن از طریق سلول ‌های پوستی بالا برود. شما قادر خواهید بود از ترکیبات سازنده کلاژن جهت بهبود کیفیت پوست استفاده نمایید. با مطالعه مقاله غذاهای غنی از کلاژن به راحتی می توانید یک رژیم غنی برای کلاژن سازی انتخاب کنید.

بهره گیری از مشتقات ویتامین آ

برخی از محصولات آب رسان پوستی مثل مشتقات ویتامین آ موجب بالا رفتن ساخت پروکلاژن خواهد شد. استفاده از محصولات دارای رتینول و رتینوئیک اسید سلول‌ های بدن را مجبور خواهد کرد که به ساخت کلاژن بیشتر اقدام نمایند. این ترکیبات به حفظ کلاژن موجود در آن پوست کمک خواهد کرد. برخی از افراد متوجه شده ‌اند که این ترکیبات موجب التهاب پوست خواهند شد. در صورتی که شما از محصولات دارای رتینول استفاده می ‌کنید کمی از آن را بر صورتتان بمالید.

استفاده از آلوئه ورا

تعداد فراوانی از افراد بعد از آنکه دچار آفتاب سوختگی می شوند از ژل آلوئه ورا جهت بهبود پوست استفاده می نمایند. استفاده از این ژل جهت بهبود پوست خیلی مفید می باشد. شما قادر خواهید بود ژل آلوئه ورا را به شکل خوراکی نیز مصرف نمایید.

مراقبت از پوست

تکنیک های درمانی زیادی جهت مراقبت از پوست و بالا بردن ذخایر کلاژن در دسترس می باشد. بعصی از پزشکان انجام تکنیک هایی از قبیل پیلینگ شیمیایی و لیزر را به بیماران توصیه می نمایند. اولتراسوند تراپی و رادیوفرکانسی از وسایل مبتنی بر انرژی می باشند که به ساخت کلاژن داخل پوست کمک خواهند کرد. میکرونیدلینگ و تزریق پلاسمای غنی از پلاکت نیز موجی بالا رفتن تولید کلاژن پوست می گردند. خوب است بدانید که بعد از انجام این تکنیک های درمانی به زمان زیاد تری جهت بهبود پوست احتیاج خواهید داشت.

لیزر درمانی

لیزر درمانی تکنیکی می باشد که به شکلی ایمن و بدون به وجود آمدن هیچ خطری مقدار تولید کلاژن را بالا می برد. این تکنیک با بیش تر شدن کلاژن باعث بهبود چروک صورت و انعطاف پذیری پوست می گردد. لیزر درمانی هیچ عارضه جانبی خاصی نخواهد داشت.

میکرونیدلینگ

میکرونیدلینگ به بهبود چروک های صورت، بافت اسکار ناشی از آکنه، بالا رفتن سفتی پوست و برطرف شدن جای ترک و لکه‌های قهوه ای کمک خواهد کرد و این روند با تحریک کردن بدن جهت ترمیم انجام می گیرد. میکرونیدلینگ دستگاهی می باشد که در بخش سر آن چند سوزن خیلی کوچک و تیز قرار دارد. به صورت همزمان سوراخ های کوچک زیادی را در پوست ایجاد می کند. به این شکل باعث تحریک خواهد شد.

پلاسمای غنی از پلاکت

پلاسمای غنی از پلاکت یک تکنیک درمانی دیگر می باشد که از نمونه خون بیمار به دست  می آید. جهت انجام این تکنیک پزشک اقدام به تهیه نمونه خون خواهد کرد و بعد از انجام مراحل مورد نیاز آن را داخل دستگاه سانتریفیوژ می گذارد تا تحت سرعت و شرایط خون و مشتقات خونی از هم جدا گردند. بعد از این مرحله پلاسمای غنی از پلاکت با سلول‌ های بنیادین و فاکتور رشد به پوست تزریق می گردند تا علاوه بر بالا بردن ساخت کلاژن به جوان سازی پوست نیز کمک نمایند.

 منبع: https://dermis.ir/boost-collagen/

 


:: بازدید از این مطلب : 189
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


همانطور که می دانید بسیاری از افرادی که قصد راه اندازی کسب و کار یا توسعه و گسترش دارند و یا افرادی که درآمد ارزی دارند، برای مدیریت سرمایه یا واریز درآمد خود نیاز شدیدی به داشتن حساب ارزی بین المللی خواهند داشت. اگرچه افتتاح حساب ارزی بین المللی به طور کلی کار چندان دشواری نیست، اما تحریم های مالی و بانکی فراوان علیه ایرانیان، افتتاح حساب بانکی در خارج از کشور و یافتن بانک ها و مراکز مالی و اعتباری قابل اعتمادی را که می توانند به ایرانیان خدمات رسانی کنند، دشوار کرده است. .. سخت و طاقت فرسا باشد. بنابراین یکی از امن ترین و راحت ترین راه ها افتتاح حساب بانکی ترکیه است. با افتتاح حساب بانکی در ترکیه می توانید از خدمات گسترده و پرکاربرد بانکی در این کشور بهره مند شوید و به راحتی سرمایه خود را در مقابل مدیریت کنید. در شرکت مهاجرتی به بررسی مزایا، رویه ها و مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه می پردازیم.

افتتاح حساب ارزی (یورو، پوند، لیر و ...) در ترکیه

زمانی که در ترکیه حساب بانکی باز می کنید، می توانید به ارزهای مختلف از جمله یورو، پوند و لیر سپرده گذاری کنید. جالب است بدانید که هم ساکنان و هم اتباع خارجی می توانند حساب بانکی ترکیه افتتاح کنند. یعنی مهم نیست که در ترکیه زندگی می کنید یا نه، به هر حال می توانید حساب ارزی در این کشور باز کنید.

برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه 2024 باید:

انتخاب بانک: ابتدا باید بانک مناسبی را برای افتتاح حساب ارزی خود در ترکیه انتخاب کنید. عواملی که در انتخاب بانک مناسب باید در نظر گرفته شوند عبارتند از شرایط، کارمزد، خدمات و تسهیلات مختلف بانک های مختلف از جمله ارزهای پشتیبانی شده. البته خارجی ها به خصوص ایرانی ها فقط می توانند در بانک ساریم و ایش بانک افتتاح کنند.

مراجعه حضوری به شعبه بانک مربوطه برای افتتاح حساب ارزی مراجعه به شعبه مربوطه بانک الزامی است. با مراجعه به شعبه بانک مورد نظر خود می توانید با مشاور بانکی جهت افتتاح حساب ارزی خود و کسب اطلاعات لازم مشورت نمایید.

تکمیل فرم درخواست افتتاح حساب: در مرحله بعد باید فرم درخواست افتتاح حساب ارزی را پر کنید. این فرم حاوی اطلاعات شخصی، ارز انتخابی و سایر جزئیات حساب بانکی شما است.

ارائه مدارک مورد نیاز برای تایید اطلاعات: برای افتتاح حساب ارزی باید مدارک هویتی خود مانند پاسپورت یا هویت ملی را به بانک بیاورید.

واریز مبلغ اولیه به حساب: برخی از بانک ها پس از انجام مراحل اولیه، افتتاح کننده حساب را ملزم به واریز مبلغی به عنوان سرمایه اولیه به حساب ارزی خود می کنند. این مبلغ معمولاً مبلغ ثابتی است و از شما خواسته می شود حساب باز کنید. توجه داشته باشید افرادی که کارت اقامت ترکیه ندارند برای افتتاح حساب ارزی باید حداقل 10 هزار دلار یا یورو را به مدت حداقل سه ماه در حساب خود مسدود کنند و سپس می توانید به صورت عادی حساب خود را دریافت کنید.

دریافت اطلاعات حساب بانکی: پس از انجام مراحل فوق می توانید اطلاعات حساب ارزی مانند شماره حساب، شماره شعبه و کارت اعتباری را دریافت کنید.

صدور ویزا و مسترکارت فیزیکی در ترکیه

مورد دیگری که توجه بسیاری از صاحبان مشاغل را به خود جلب کرده است، امکان صدور کارت فیزیکی ویزا یا مسترکارت است. با افتتاح حساب خارجی در برخی از بانک های ترکیه می توانید ویزا یا مسترکارت واقعی نیز دریافت کنید. این کارت ها به شما این امکان را می دهد که به راحتی از خدمات بانکی استفاده کرده و تراکنش های مالی خود را انجام دهید.

کارت اعتباری و کارت نقدی

علاوه بر مسترکارت و ویزا، می توانید کارت های اعتباری و کارت های نقدی مرتبط با حساب خود را نیز بپذیرید. البته ذکر این نکته ضروری است که هر یک از این خدمات و امکان دریافت آن بستگی به بانک برای افتتاح حساب شما و سرویس مورد نظر دارد. بنابراین قبل از افتتاح حساب در مورد هر یک از این موارد و بانک های مختلف ترکیه تحقیق کنید.

تفاوت بین کارت اعتباری و کارت اعتباری

کارت‌های نقدی و کارت‌های اعتباری دو نوع محبوب کارت بانکی هستند که عملکردها و ویژگی‌های متفاوتی دارند. در ادامه به تفاوت های اصلی کارت اعتباری و کارت اعتباری خواهیم پرداخت:

1. منشا سکه

کارت نقدی: استفاده از کارت نقدی به این معنی است که از پول موجود در حساب بانکی خود برای اکثر خریدها و پرداخت ها استفاده می کنید. به عبارت دیگر، هنگام خرید با کارت اعتباری، پول مستقیماً از حساب شما کسر می شود.

کارت اعتباری: وقتی از کارت اعتباری استفاده می کنید، در واقع از وام بانکی خود خرج می کنید، بنابراین هنگامی که خرید با کارت اعتباری پرداخت شد، به عنوان مبلغ بدهی به بانک در پایان دوره صورتحساب محاسبه می شود. پس از آن شما موظف به پرداخت بدهی به بانک خواهید بود.

2. برای حذف حاشیه

کارت نقدی: محدودیت های برداشت کارت نقدی به مبلغی که در حساب بانکی خود دارید بستگی دارد. به عبارت ساده، شما فقط می توانید به اندازه ای که در حساب خود دارید خرج کنید.

کارت اعتباری: استفاده از کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد که تا میزان اعتباری که بانک اعطا می کند پول خرج کنید. بنابراین می توانید بیشتر با کارت اعتباری خود پرداخت کنید. برای حفظ اعتبار بانکی خود، باید بدهی کارت اعتباری خود را به موقع بازپرداخت کنید.

3. امکانات

کارت نقدی: کارت نقدی اغلب به عنوان یک وسیله پرداخت الکترونیکی برای انجام پرداخت ها در مغازه ها و برداشت پول از دستگاه های خودپرداز استفاده می شود.

کارت اعتباری: کارت اعتباری به شما این امکان را می دهد که خریدهای ماهانه خود را با کمترین دردسر پرداخت کنید و در صورت نیاز به تدریج بدهی بانکی خود را پرداخت کنید.

افتتاح حساب بانکی بین المللی در ترکیه 2024

به عنوان یک خارجی، می توانید اهداف مختلفی برای افتتاح حساب بانکی ترکیه داشته باشید، از تجارت و امور مالی گرفته تا انتقال پول به دیگران. بنابراین افتتاح حساب بانکی در ترکیه می تواند گزینه بسیار بهتری نسبت به استفاده از خدمات یک شرکت واسطه و پرداخت هزینه های بالا باشد. وقتی حساب بانکی ترکیه باز می کنید، می توانید از مزایای بانکی و انتقال پول بدون محدودیت و مادام العمر برخوردار شوید.

از جمله مزایای افتتاح حساب بانکی ترکیه می توان به موارد زیر اشاره کرد:

امکان دریافت پرداخت ها و هزینه های جاری ارزی

امکان پرداخت قبوض در خارج از کشور

انتقال پول به کشورهای مختلف

امکان خرید از سایت های خارجی و فروشگاه های آنلاین

امکان تبادل ارز

نحوه افتتاح حساب بانکی در ترکیه برای افراد غیر مقیم

ابتدا به افتتاح حساب ارزی در ترکیه فکر کنید؛ لازم است حداقل یک بار به شعبه بانک مورد نظر خود در ترکیه مراجعه کنید. لطفاً به یاد داشته باشید که اگر در ترکیه اقامت ندارید، فقط از طریق بانک کشاورزی می توانید حساب باز کنید. پس از سفر به ترکیه و مراجعه به یکی از شعب بانک کشاورزی باید مراحل زیر را طی کنید:

چگونه در ترکیه حساب بانکی باز کنیم؟

به طور کلی راه های مختلفی برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه وجود دارد.

اگر در ترکیه زندگی می کنید حساب باز کنید

اگر در ترکیه زندگی می کنید، افتتاح حساب بانکی در این کشور برای شما سخت نیست. کافی است به یکی از شعب بانک های مورد نیاز با مدرک تابعیت و اقامت مانند کیملیک، کارت نفوس، قبوض آب و برق و سیم کارت مراجعه کنید.

اگر در ترکیه زندگی نمی کنید یک حساب باز کنید

اگر مقیم ترکیه نیستید و قصد افتتاح حساب ارزی در این کشور را دارید، باید به شرح زیر عمل کنید:

ارائه سیم کارت ترکیه

کد مالیاتی را از اداره مالیات دریافت کنید

برای تکمیل سایر مدارک به صورت حضوری به بانک کشاورزی یا شعبه بانک ایش مراجعه کنید.

افتتاح حساب از طریق ثبت شرکت در ترکیه

راه دیگر برای افتتاح حساب با شرکتی است که قبلا در ترکیه ثبت نام کرده اید. حساب مربوط به کسب و کار شما در کسب و کار یا تجارت است، به این معنی که امکاناتی مانند داشتن چندین امضا در حساب و تعیین مدت زمان برداشت برای هر شریک در دسترس خواهد بود.

افتتاح حساب با سپرده

سپرده مدت دار راه دیگری برای افتتاح حساب بانکی در ترکیه است. به این ترتیب لازم است مبلغ مشخصی (اعلام شده توسط بانک) به عنوان سپرده بلند مدت در یکی از بانک های ترکیه قرار گیرد. نکته مثبت این روش این است که سود سپرده به دست می آید.

مدارک لازم برای افتتاح حساب ترکیه

از آنجایی که افراد غیر مقیم فقط از طریق بانک کشاورزی می توانند حساب بین المللی در ترکیه افتتاح کنند، در این قسمت به معرفی و بررسی مدارک مورد نیاز برای افتتاح حساب بانکی ترکیه برای مقیم می پردازیم. در فصول بعدی نیز به مدارک و مراحل افتتاح حساب غیر مقیم می پردازیم.

اگر مقیم ترکیه هستید، برای افتتاح حساب بانکی ترکیه باید مدارک زیر را ارائه دهید:

اصل پاسپورت

کارت اقامت

شماره مالیاتی

سیم کارت ترکیه



:: بازدید از این مطلب : 370
|
امتیاز مطلب : 9
|
تعداد امتیازدهندگان : 4
|
مجموع امتیاز : 4
تاریخ انتشار : شنبه 19 اسفند 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

با کمک سرشیر متحرک چرخشی و نقاط می توان این شیر آب را تقریباً به هر جهتی باز کرد و با این شیر آب به تمام نقاط آب و آب می رسید. این دوش حتی قابلیت دوش گرفتن را نیز دارد. این صندلی در بزرگترین فروشگاه اینترنتی زنبیل خمتان با بدنه ای غیر قابل تخریب و ضد زنگ و سفارش و استفاده آسان عرضه شده است.
این شیر آب دارای سه محور می باشد که کیفیت ساخت مشترک بسیار قوی دارد و به مرور زمان دچار شل شدن و نشتی نخواهید شد، علاوه بر این این شیر دارای دو نوع اسپری آب قابل تنظیم و استفاده می باشد. شیر آب:
1- جت آب با حباب:
در این نوع آب اسپری به صورت فوم غنی از اکسیژن مناسب برای شستن دست، چشم، صورت و ... از شیر آب خارج می شود. در این نوع خروجی آب شکی نیست که آب تحت فشار خارج می شود.
2- پاشش قوی و پرفشار:
این نوع ترشحات برای دوش گرفتن سریع مناسب است. البته نگران مصرف بیش از حد آب در این حالت نباشید. اگرچه خروجی آب کمی بیشتر از حالت حباب است، اما آب کمتری نسبت به حالت آزاد مصرف خواهید کرد. این موضوع. این پمپ با داشتن فیلترهایی که دارد این آب پرقدرت و قوی را با نشتی کم آب در دسترس قرار می دهد.
در کمال تعجب، این شیر آب دارای سه مفصل است که می تواند 360 درجه بچرخد. این شیر آبکاری بسیار قوی دارد که عملا از زنگ زدگی جلوگیری می کند. همچنین دارای چهار مرحله فیلتراسیون برای تحویل آب کاملاً تصفیه شده و آشامیدنی است. این فیلترها نیاز به تمیز کردن با باز کردن شیر هر شش ماه یکبار دارند و به راحتی قابل تعویض هستند. همانطور که می بینید فیلتر اول بیشترین آلودگی را دارد و فیلتر چهارم کمترین آلودگی را دارد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 196
|
امتیاز مطلب : 11
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : یک شنبه 13 اسفند 1402 | نظرات ()