نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

پس تفکر خود را به ورزش تعقیر دهید همین الان لباس ورزشی به تن کنید و به پارک محل بروید تا اولین قدم را جهت شروع زندگی تازه آغاز کنید. استاد فرید شهریاری تدریس فیزسک را از همان دوران دانشجویی آغاز کردند و در آموزشگاه علمی آینده سازان تدریس می کردند. تدریس خصوصی فیزیک این امکان را به دانش آموزان می دهد تا هر سئوالی دارند از معلم خود بپرسند و در نتیجه می توانند درس فیزیک را به بهترین شکل ممکن یاد بگیرند. کنترل استرس: یکی از عوامل مهم برای نرسیدن به موفقیت استرس و اضطراب است، زمانی که از سرانجام کاری بترسید و استرس مواجهه با آن را داشته باشید، نتیجه قابل قبولی را در آن کسب نمی کنید پس با تمرین های هوازی و ذهنی بر استرس تان غلبه کنید. تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم بهترین روش برای یادگیری و تسلط یافتن به این درس مهم است و همچنین یکی از عوامل موفقیت در آزمون کنکور محسوب می شود زیرا دانش آموز در کلاس های تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم نکات کنوری را یاد می گیرد و می تواند به خوبی تست بزند. ایشان یکی از اساتید برتر فیزیک در ایران هستند، ایشان از برترین اساتید ایران محسوب می شوند که به عنوان دبیر پروازی به شهر های تبریز، مشهد، شیراز و بوشهر اعزام می شوند و در تهران به عنوان دبیر برتر شناخته شده اند.

فیزیک یکی از درس های مهم در کنکور ریاضی و تجربی محسوب می شود و بسیاری از داوطلبان برای موفقیت در آن و کسب درصد بالا، ترجیح می دهند که با بهترین دبیر فیزیک کنکور کلاس بردارند تا موفق شوند. استاد یحیوی در میان 10 دبیر برتر فیزیک کنکور ایران قرار دارند چرا که در زمان آموزش دارای قدرت بیان بالا هستند و مطالب را به بهترین شکل به دانش آموزان خود منتقل می کنند، هم چنین در کلاس های فیزیک ایشان، روش های نوین تست زنی فیزیک را ابداع کرده اند و در کلاس های خود با استفاده از این روش ها، تست زنی فیزیک را آموزش می دهند. استاد محمدرضا تهرانچی از اساتید برتر فیزیک کنکور هستند، ایشان کارشناسی ارشد مهندسی هسته ای دارند و روش های نوین را برای حل مسائل فیزیک ابداع کرده اند تا این زنی برای داوطلبان کنکور راحت و سریع شود، هم چنین ایشان در زمینه آموزش، سابقه 22 ساله دارند.

هم چنین در مورد مطالعه توصیه می شود که در زمان هایی که انرژی بیشتری دارید، درس بخوانید، مثلا برخی از دانش آموزان در اوایل صبح یادگیری بالایی دارند و در مقابل هم بعضی ها در شب می توانند بهتر مطالب را بیاموزند، بنابراین هر فردی با توجه به شرایط خود، باید ساعات مطالعه را تعیین کند. مهمترین معیار برای انتخاب مدرس خصوصی فیزیک، مهارت و سطح علمی مدرس است و معمولاً دانش آموزان مدرسینی را برای تدریس خصوصی فیزیک دوازدهم انتخاب می کنند که سابقه درخشانی در تدریس داشته باشند. در پایان این سال تحصیلی دانشآموزان با آزمون بزرگ کنکور مواجه هستند که برای بسیاری از آنها یکی از مهمترین آزمونهای زندگیشان است. در پاراگراف اول متن تبلیغات تدریس خصوصی مهمترین افتخارات خودتان را بنویسید چرا که برخی از افراد ممکن است متن را کامل مطالعه نکنند. خصوصا باید خیلی حواستان به جلسه اول باشد. گزارش هر جلسه با استفاده از whats app برای اولیا ارسال می گردد. این درس شامل فرمول ها و مفاهیم نسبتا گسترده ای است که موجب می شود دانش آموزان از آن به عنوان یک درس سخت و پیچیده یاد کنند. با توسعه روزافزون شهر و رشد آمار ساخت و ساز به ویژه در منطقه یک، چهره چیذر نیز به کلی تغییر کرده و عمدتاً به جای خانهها و خانهباغهای یک و دو طبقه، آپارتمانهای چند طبقه در تمام معابر اغلب باریک این محله سر برآورده و به جمعیت محله افزودهاست.

اگر از مدرسه عقب هستی و با بعضی از درس های سال دهم کنر نمی آی باید بدونی که سال دهم سال خیلی خیلی حساسیه و اگر از النا یاد نگیری مطمئن باش که حالا حالا توی این درس هات پایه ات می لنگه پس حتما چند جلسه معلم خصوصی رو امتحان کن . در درس زیست شناسی همه به دنبال این هستند که معلم انها دکتر و .. باشد و در رشته پزشکی تحصیل کرده باشد اما کسی که در دانشگاه پزشکی خوانده فقط روی مباحث انسانی می تواند مسلط باشد اما زیست همه مباحث انسانی و گیاهی و جانوری را در بر می گیرد برای همین فردی که تحصیلات زیست شناسی دارد در آموزش درس زیست شناسی بهتر عمل می کند. ❓ پاسخ به همه دروس: سوالی در مورد فیزیک نیوتونی یا آرایه های ادبی دارید یا میخواهید در مورد تاریخ معاصر بدانید؟ ???? جامع: ThinkPal موضوعات و مباحث مختلفی را پوشش میدهد و برای پاسخ گویی به همه دروس مناسب است.

انگیزه ی یادگیری دانش آموز بالا میرود و از همه مهتر اینکه اعتماد بنفسش بالا میرود. سال دهم بسیار بسیار سال مهم و سرنوشت سازی است در این سال باید همه آنچه برای مهارت مطالعه نیاز دارید برای شما فراهم شود و در این زمینه نیز خودتان تلاش بسیاری کنید اهمیت سال دهم در این است که با انتخاب رشته ای که انجام دادید مسیر آینده خود را مشخص کرده اید حال باید در یک مسیر مستقیم و ثابت به پیش بروید . درس فیزیک بعد از ریاضی، مهم ترین، تاثیرگذارترین و پرچالشترین درس رشته ریاضی فیزیک است که دانشآموزان بسیاری را به دردسر میاندازد. به مدت 13 سال در مقاطع متوسطه و دانشگاه در دروس فیزیک و ریاضی تدریس حضوری و آنلاین(دوره کرونا و بعد از آن) را دارم. به مرور زمان آنها دریافتند که اگر چوب ها به یک اندازه باشند راحت تر میتوانند از آن جهت دفاع از خود استفاده نمایند و بعد ها نیز آهنی آن ساخته شد . وقتی این نکات را مورد بررسی قرار میدهیم، متوجه دلیل سخت کوشی دانش آموزان برتر، برای شرکت در جلسات تدریس خصوصی فیزیک دهم ریاضی فیزیک تا پایه دوازدهم و کنکور، خواهیم شد.

دانش آموزان را برای شرکت در کنکور ریاضی آماده می کند. به همین دلیل به سراغ بهترین معلم خصوصی فیزیک کنکور سراسری ریاضی فیزیک میروند و خود را برای شرکت در این آزمون آماده میکنند. به همین دلیل داوطلبین کنکور، به دنبال بهترین معلم خصوصی فیزیک کنکور ریاضی فیزیک هستند، تا بتوانند عملکرد درخشانی در این آزمون داشته باشند. استاد یحیوی عضو انجمن ملی نخبگان کشور و عضو انجمن فارغ التحصیلان دانشگاه صنعتی شریف هستند و در دبیرستان های تهران، فیزیک را تدریس کرده اند، استاد یحیوی در در آموزش به دانش آموزان سابقه درخشانی دارند و بیشتر داوطلبان کلاس های ایشان، رتبه های برتر کنکور شده اند. تدریس به دانش آموزانی که در رشته هوافضای شریف قبول شدند. استاد محمد پوررضا از دبیران برتر فیزیک کنکور در ایران هستند که مدرک کارشناسی ارشد فیزیک را در دانشگاه صنعتی شریف دریافت کرده اند. در زمان کنکور سراسری موفق شدند تا رتبه 30 را به دست بیاورند و مدرک کارشناسی ارشد مکانیک را از دانشگاه صنعتی شرییف دریافت کرده اند. معلم خصوصی فیزیک الکتریسیته دانشگاه و مدرسین تدریس فیزیک الکتریسیته دانشگاه را آنلاین یا حضوری، رایگان رزرو کنید. معلم خصوصی فیزیک اول دبیرستان و مدرسین تدریس فیزیک اول دبیرستان را آنلاین یا حضوری، رایگان رزرو کنید.

مادر آبتین میگه: ما صدای استاد رو می شنیدیم، از همون جلسه اول متوجه شدیم از تسلط بالایی برخوردار هستن و قدرت بیان بالایی دارند. در این لیست مجموعه بزرگی از معلم های خصوصی که می توانند به بهترین نحو به تدریس خصوصی فیزیک دهم ریاضی بپردازند. روش تدريس ( استفاده از روش تدريس مناسب): روش تدريس، مجموعه فعّاليتهاي برنامهريزي شدهاي است كه در نهايت، نه براي ارائه تدريس بهتر، بلكه براي يادگيري بهتر به كار ميرود. امیدوارم که مطالب گفته شده برای تان مفید باشد و مورد استفاده تان قرار بگیرد. ـ ارايه چارچوب كلّي درس در آغاز تدريس: تدريس با ارائه مطالب آموزشي آغاز ميشود. استاد شهریاری کار تدریس را از سال 1369 با موسسه آینده سازان آغاز کردند و تا امروز با موسسه ها و آموزشگاه های بسیاری همکاری داشته اند و موفق شدند در سال 1370 اولین کتاب خود را منتشر کنند. در جواب بگوییم که در ابتدا استاد فیزیک باید به تدریس علاقه مند باشد و کار خود را با شور و اشتیاق انجام دهد و به دور از خستگی و یکنواختی به داوطلبان ارائه بدهد.



:: بازدید از این مطلب : 29058
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : یک شنبه 30 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


خلاصه: خرید و فروش ارزهای دیجیتال به یک فعالیت رایج در سراسر جهان تبدیل شده است. ورود به بازار کریپتو آسان‌تر از ورود به سایر بازارهای مالی است و این به دلیل فناوری غیرمتمرکز این ارزها است.

خرید و فروش ارز دیجیتال به یک سرگرمی رایج در دنیا تبدیل شده است. دسترسی به بازار ارزهای دیجیتال نسبت به سایر بازارهای مالی راحت تر است و این به دلیل فناوری غیرمتمرکز این ارز است. در واقع، از آنجایی که ارزهای دیجیتال تحت مالکیت و کنترل دولت ها یا مؤسسات خاصی نیستند، می توان آنها را در سرتاسر جهان و توسط هرکسی مالکیت و معامله کرد. این موضوع در کشور ما نیز صادق است. احتمالاً شما هم ارز دیجیتالی در کیف پول دیجیتال خود دارید. اما دانستن قوانین پذیرفته شده در این زمینه می تواند دید منطقی تری از معامله با این ارز به شما بدهد. به همین دلیل به شما می گوییم که قوانین و مقررات خرید ارز دیجیتال در ایران چیست. اگر این برای شما مهم است، لطفا به سایت خبری پارت نیوز بپیوندید.

آیا معامله و خرید ارز دیجیتال مانند بیت کوین در ایران قانونی است؟

آیا خرید ارز دیجیتال در ایران قانونی است؟ پاسخ متداول به این سوال این است که موضوع یا به طور کامل از نظر قانونی مجاز نیست یا کاملاً غیرقانونی و غیرمجاز است. در بخشی از ماده دوم قانون مجازات عمومی آمده است: «هیچ چیز جرم محسوب نمی شود مگر اینکه مجازات یا اقدامات تأمینی یا تربیتی در قانون معین شده باشد». کشور مشخص نیست و تجارت یا خرید ارز دیجیتال در ایران غیرقانونی نیست. اما قانون آن هنوز فاقد مقررات قوی است. به یاد داشته باشید که برای خرید ارز دیجیتال در ایران هیچ جرمی مرتکب نمی شوید. حتی اگر هنگام معامله با این ارزها با مشکلاتی مانند کلاهبرداری مواجه شدید، همیشه می توانید از طریق مراجع قضایی موضوع را به صورت قانونی پیگیری کنید.

با این حال، وضعیت فروش ارز دیجیتال در ایران هنوز به طور کامل حل نشده است. اما برای این امر قواعد کلی و قواعد کلی وجود دارد که به آن می پردازیم.

مجوزهای این کشور برای تراکنش ارزهای دیجیتال منتشر شد

قوانین کلی مربوط به خرید ارز دیجیتال در ایران از سال 96 و 97 اعلام شد و همچنان همان قوانین در مورد آنها تکرار می شود. این قوانین به شرح زیر است:

ممنوعیت ارزهای دیجیتال در مراکز مالی بزرگ

در سال 1996، بانک مرکزی ایران استفاده از بیت کوین و سایر آلتکوین ها را در مرکز مالی ممنوع کرد. این بدان معناست که ارزهای دیجیتال نمی‌توانند در سیستم‌های پرداخت ملی بزرگ مانند بانک‌ها، صرافی‌های تحت نظارت بانک‌های مرکزی و سایر مراکز مهم مالی استفاده شوند. به همین دلیل است که نمی توانید این ارز را از طریق بانک خریداری کنید.

شناخت ارزهای دیجیتال در ایران

در تیرماه ۱۳۹۷ رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس از به رسمیت شناختن ارزهای دیجیتال خبر داد. اما این موضوع تنها به رسمیت شناخته شده است، اما مجوزی برای استفاده از ارزهای رمزپایه در سطح تراکنش های بین المللی صادر نشده است!

نتوانسته مجوز رسمی برای سایت های خرید ارز دیجیتال در ایران صادر کند

مرکز ملی فضای مجازی (دبیرخانه شورای عالی فضای مجازی) در اسفندماه ۱۳۹۷ اعلام کرد که تصمیمی برای اعطای مجوز به درگاه‌ها و وب‌سایت‌های فعال در زمینه تجارت و خرید ارزهای دیجیتال در ایران اتخاذ نشده است. بنابراین می توان نتیجه گرفت که هیچ یک از صرافی های ارزهای دیجیتال در کشور مجوز فعالیت کاملا رسمی و قانونی ندارند. اما از آنجایی که شما می توانید از طریق این صرافی ها با واریز ریال و تومان ارز دیجیتال در ایران خریداری کنید و سیستم پرداخت رسمی نیز دارند، می توان گفت که اقدامات آنها اگرچه رسمی نیست، اما غیرقانونی هم نیست!

می بینید که قوانین مربوط به تجارت و خرید ارز دیجیتال در ایران کم است و نمی توان قوانین زیادی را برای این موضوع فهرست کرد. این فقدان قانون رسمی ارز دیجیتال را می توان در بسیاری از کشورهای دیگر مشاهده کرد. این به دلیل عدم اطمینان عمومی در زمینه رمزنگاری است. در واقع از آنجایی که این فناوری در دست خود دولت ها نیست، آنها منتظرند تا ببینند این فناوری تا کجا پیش خواهد رفت. بنابراین به نظر می رسد هنوز برای قانون گذاری در این زمینه زود است و کشورها (به ویژه کشورهای جهان سوم) به زمان بیشتری برای قانون گذاری رسمی در این زمینه نیاز دارند!

قوانین ماینینگ و استخراج ارز دیجیتال در کشور

طبیعتا بحث خرید و فروش ارزهای رمزپایه در ایران ارتباط مستقیمی با موضوع استخراج رمزارز دارد. در واقع اکثر مردم در فرآیند استخراج ارزهای رمزنگاری شده به دست می آورند و سپس آنها را می فروشند استخراج رمزارز در ابتدا در کشور به دلیل استفاده نادرست از برق خانگی و صنعتی ممنوع شد. اما در نهایت ایجاد مزرعه معدنی نیز هیچ مانعی برای اخذ مجوز در کشور ندارد. بنابراین، کسانی که می خواهند بیت کوین یا سایر ارزهای رمزنگاری شده را در مقیاس بزرگ استخراج کنند، باید برای دریافت مجوز از یک سازمان (صنعت، معدن، تجارت) اقدام کنند. در غیر این صورت، اگر فردی به صورت غیرقانونی شروع به استخراج معدن کند، پلیس خطوط برق معدن را قطع می کند و تمام تجهیزات معدن را مصادره می کند!

نکاتی برای خرید و فروش ارزهای دیجیتال در صرافی ها

از آنجایی که دولت به صورت رسمی از صرافی ها و وب سایت های فعال در حوزه ارزهای دیجیتال پشتیبانی نمی کند، در هنگام خرید ارز دیجیتال در ایران باید به نکات زیر توجه داشت:

استفاده از ارز دیجیتال به عنوان وسیله پرداخت ممنوع است. این بدان معنی است که شما نمی توانید با بیت کوین یا سایر ارزهای دیجیتال برای خرید آنلاین محصولات از سایت های خرید مانند دیجی کالا پرداخت کنید. در عوض، پرداخت شما باید به ریال باشد!

صاحبان این صرافی ارز دیجیتال مسئول عملکرد روان پلتفرم یا سایت صرافی و تضمین امنیت آن هستند. بنابراین، خود صرافی مسئول جبران خسارات کاربران خود در صورت بروز نقص امنیتی در پلتفرم آن است!

ریسک انجام تمامی تراکنش ها و ریسک سرمایه گذاری در حوزه ارزهای دیجیتال با خود سرمایه گذاران خواهد بود!

با توجه به نکات فوق سرمایه گذاران باید مراقب ورود به حوزه ارز دیجیتال و خرید ارز دیجیتال در ایران باشند. بنابراین توصیه می کنیم تمام سرمایه خود را به خرید این سکه ها اختصاص ندهید. در عوض، بخشی از سرمایه خود را صرف خرید ارز دیجیتال کنید!

برای خرید ارز دیجیتال در ایران باید از چه صرافی هایی استفاده کرد؟

صرافی های ارزهای دیجیتال زیادی در کشور وجود دارد که می توانید از خدمات آنها استفاده کنید. والکس، نوبیتکس، بیت پین و... البته این صرافی ها به صورت متمرکز کار می کنند و پس از عضویت در آنها باید مراحل احراز هویت را طی کنید. این مراحل در صرافی بیت‌پین در پنج مرحله انجام می‌شوند و سریع‌تر و آسان‌تر از سایر پلتفرم‌ها هستند. Bitpin همچنین مزایای ویژه ای را به کاربران خود ارائه می دهد و پشتیبانی فعال 24 ساعته دارد. اگر با وجود قوانین غیررسمی کشور همچنان مصمم به خرید ارز دیجیتال در ایران هستید، می توانید همین الان وارد وب سایت اصلی صرافی بیت پین شوید و مراحل ثبت نام و تایید را طی کنید.



:: بازدید از این مطلب : 3259
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 27 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی



در اخبار امروز علاوه بر معرفی یکی از انواع پروفیل های فولادی عالی، می خواهیم بهترین تاسیسات تولیدی در این صنعت را به شما معرفی کنیم. میلگرد بخش مهمی از صنعت ساخت و ساز است و نمی توان تاثیر قیمت آن را بر خانه نادیده گرفت. بنابراین بسیار مهم است که مهندسان و دست اندرکاران صنعت ساختمان از مزایا و کاربردهای مختلف میلگرد آگاهی کامل داشته باشند. در این متن به سوالات زیر می پردازیم و اطلاعات کاملی را در اختیار شما قرار می دهیم:

• میلگرد چیست و چه انواعی دارد؟

• در چه موردی از تقویت کننده استفاده می شود؟

• محبوب ترین کارخانه تولید میلگرد در بین معماران کدام است؟

معرفی معروف ترین کارخانه تولید میلگرد

کارخانه های زیادی از جمله ذوب آهن اصفهان، ظفر بناب و کویر کاشان به تولید میلگرد می پردازند اما یکی از مهمترین کارخانه ها کارخانه آناهیتا گیلان است. این کارخانه انواع میلگردهای تقویت کننده را در گریدهای مختلف و اشکال آجدار ساده بر اساس استاندارد ISIRI 3132 که بر اساس استانداردهای روسیه ایجاد شده است تولید می کند. مهمترین دلایل استفاده از این نوع میلگرد و محبوبیت آن به دلایلی از جمله نزدیک بودن وزن میلگرد آناهیتا-گیلان به استالبرد می باشد که باعث افزایش وزن نهایی سازه نمی شود، استفاده از مواد اولیه مرغوب. ممکن است. . مواد و شمش فولاد SP5، رعایت دقیق استانداردها، شکل صحیح آج و مقاومت بالا در برابر نیروهای مختلف از جمله نیروهای کششی. این کارخانه محصولات را به سراسر ایران ارسال می کند اما قیمت میلگرد آناهیتا مثلا در ورودی کارخانه به دلیل هزینه حمل و نقل با قیمت ارسالی به تهران متفاوت است. این کارخانه  که بهترین کارخانه پروفیل فولاد در رشت که یک شهر صنعتی در استان گیلان واقع شده است، بنابراین هر چه سفارش دورتر باشد قیمت آن برای مردم بیشتر می شود.

میلگرد چیست؟

میلگردهای تقویت کننده پروفیل های فولادی بلند و اشکال استوانه ای هستند که کاربرد اصلی آنها در ساخت و ساز تقویت بتن است. این مقاطع فولادی نقش مهمی در ایمنی و استحکام سازه های بتنی ایفا می کنند زیرا مقاومت کششی پایین بتن باعث فروریختن ساختمان تحت تأثیر نیروهای مختلف وارد بر سازه می شود. ماده اولیه این بخش ریخته گری فولاد SP5 است اما گاهی از ضایعات آهن نیز به عنوان ماده اولیه برای تولید میلگردهای تقویت کننده استفاده می شود.

علاوه بر این، استانداردهای مورد استفاده در هر کارخانه متفاوت است، اما رایج ترین آنها عبارتند از:

• استاندارد روسیه GOST 5781

طبقه بندی پارامترها با استفاده از استاندارد روسی به 4 گروه A1، A2، A3 و A4 تقسیم می شود که A1 ساده ترین است و سه نقطه دیگر در اتصالات نخ گنجانده شده است. در این حالت مقدار کربن مصرفی در هر تایر افزایش می یابد تا آنها را به دسته های دیگری به نام های نرم، نیمه سخت و سخت تقسیم کند.

• استاندارد ژاپنی JIS G3112

استفاده از این استاندارد مقاومت بیشتری در برابر پس زمینه ایجاد می کند، زیرا ژاپن کشوری مستعد زلزله است. بنابراین توجه داشته باشید که این استاندارد به دلیل شکنندگی زیاد میلگردهای تقویت کننده معمولی برای تولید میلگردهای تقویت کننده استفاده می شود.

• استاندارد DIN 488 اروپا

میلگردهای تولید شده بر اساس این استاندارد شکننده هستند زیرا پس از مرحله نورد گرم از خنک کننده آب استفاده می کنند. به عبارت دیگر در روش استاندارد اروپایی DIN 488 پس از اتمام فرآیند نورد گرم، آب به داخل میلگرد ریخته می شود، حرارت داخلی آن باعث گرم شدن مجدد قطعه فولادی می شود که باعث بهبود خواص مکانیکی میلگرد می شود.

• استاندارد ملی NO 3132

استاندارد ملی ISIRI 3132 یکی از استانداردهای مرجع تولید میلگرد در ایران است که نام کامل آن "میلگردهای فولادی گرم برای تقویت بتن - مشخصات و روش های آزمایش" می باشد. بر اساس این استاندارد، میلگردها به دسته هایی مانند میلگرد ساده، میلگرد آجدار مارپیچی یکنواخت یا دوک، میلگرد دنده ای عرضی یکنواخت یا دوک و میلگرد دنده ای مرکب یکنواخت یا دوک تقسیم می شوند.


تنوع میلگردهای تقویت کننده بسیار زیاد است، بنابراین این مقاطع بر اساس شرایط، استانداردها، ظاهر، نوع و موارد دیگر به دسته های مختلفی تقسیم می شوند که در ادامه به آنها می پردازیم.

• انواع تقویت بر اساس جنسیت

در قسمت قبل نیز با انواع استاندارد آرماتورهای مورد استفاده در تولید و شکل ظاهری آن ها آشنا شدیم اما این محصولات به فولاد کربنی، اپوکسی، گالوانیزه، فایبرگلاس، ضد زنگ یا استنلس استیل و آرماتور کامپوزیت تقسیم می شوند.

• انواع میلگرد با توجه به نوع کاربرد

طبقه بندی دیگری از میلگرد بر اساس شکل، خم، کاربرد و نوع با نام هایی مانند میلگرد کلاف، میلگرد HSD، میلگرد زیگزاگ وجود دارد. میلگرد ساده فولادی تقویت شده میلگرد حرارتی ترانس ریب، میلگرد بلبرینگ، میلگرد ممان منفی. و میلگردهای فولادی به سبک اروپایی میلگرد معروف است

جالب است بدانید یکی دیگر از طبقه بندی های مورد استفاده برای میلگرد سایز محصول بین 8 تا 50 است. البته سایزهای دیگری نیز برای میلگرد وجود دارد، اما متداول ترین سایزها عبارتند از: 8، 10، 12، 14، 16، 18، 20، 22، 25، 28 و 32.

مهمترین میلگردهای آرماتور در صنعت ساختمان

اکنون که درک خوبی از میلگردها دارید باید بدانید که این قطعات فولادی در خودروسازی و مهندسی مکانیک، سدسازی و ... کاربرد دارند اما مهمترین صنعتی که در آن استفاده می شود ساختمان سازی است. به همین منظور می خواهیم به مهم ترین یراق آلات مورد استفاده در این صنعت اشاره کنیم.

• تقویت مستقیم

از این آرماتور برای افزایش مقاومت بتن در قاب، پی و یا پی ساختمان استفاده می شود که در ساخت و ساز کاربرد فراوانی دارد.

• نوار پین

از این میله تقویت کننده برای اتصال میلگردهای تقویت کننده طولی به میلگردهای آرماتور زانویی و افزایش مقاومت زانویی استفاده می شود.

• پیچ میلگرد

در برخی موارد علاوه بر میلگرد معمولی برای افزایش استحکام پی ساختمان از دو ردیف میلگرد افقی به نام طاق استفاده می شود که معمولاً در بالای پی قرار می گیرند.

• میلگرد ثابت

گاهی اوقات هنگام ساختن دیوارها لازم است از یک سری بررسی برای صاف و مستقیم نگه داشتن آنها استفاده شود که به آنها میلگرد می گویند. در واقع کاربرد این نوع میلگرد در ساخت دیوار بتنی می باشد.

• میلگرد ادکا

به منظور افزایش بسیار زیاد تحمل نیروی برشی تیر از میلگردی که به میلگرد ادکا معروف است در قسمت نگهدارنده تیر ساختمان استفاده می شود.



:: بازدید از این مطلب : 626
|
امتیاز مطلب : 7
|
تعداد امتیازدهندگان : 3
|
مجموع امتیاز : 3
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

متن آهنگ برار محسن لرستانی

دلم خونه؛ برار!♪!
فراریُم ز خانه! بردار جام بیار دلبر؛ عروسی داره!!♪!
آسمونُم؛ ببار امشُو!♪!
عروسی یاره میشه دستاش حنا؛ دلبر عروسی داره!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بریز جامِ شرابوُ که حالِ دل، خرابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بشو مرهمِ دردُم؛ که این لحظه عذابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! الهی توو دلت؛ غم نباشه درد نباشه!♪!
سوی اقبالِ تو؛ یک دلبرِ نامرد نباشه!!♪!
هی عجب روزگار! ساختی تو؛ پاره پاره!♪!
ببین حالُم برار؛ که تعریفی نداره!♪!
دست توو دستاش گذاشت؛ یارُم وفا نداره!♪!
خدا این یارِ ما؛ نامرده روزگاره!!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بریز جامِ شرابوُ که حالِ دل، خرابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بشو مرهمِ دردُم؛ که این لحظه عذابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! الهی توو دلت؛ غم نباشه درد نباشه!♪!
سوی اقبالِ تو؛ یک دلبرِ نامرد نباشه!!♪!
دلُم خونه؛ برار برار؛ دل بیقراره!♪!
بردار جام بیار دلبر؛ عروسی داره!!♪!
آسمونُم؛ ببار امشُو عروسی یاره!♪!
میشه دستاش حنا؛ دلبر عروسی داره…!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بریز جامِ شرابوُ که حالِ دل، خرابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! بشو مرهمِ دردُم؛ که این لحظه عذابه!♪!
آی برارُم! آی برارُم! الهی توو دلت؛ غم نباشه درد نباشه!♪!
سوی اقبالِ تو؛ یک دلبرِ نامرد نباشه!!♪!

  آهنگ جدید محسن لرستانی به نام برار



:: بازدید از این مطلب : 408
|
امتیاز مطلب : 2
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 25 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

هر کاربر واقعی که شما را فالو میکند، می تواند یک مشتری بالقوه یا شخصی باشد که محتوای شما را به اشتراک میگذارد و به گسترش پیج اینستاگرام شما کمک می کند. پیج های جذاب بیشتری وجود دارند که فقط به خاطر جذابیتی که دارند، توسط فالوورها همراهی می شوند. اختلاف بسیار زیاد ویوها با تعداد فالوورها و لایکها باعث میشود که کاربران به آمار پیج اعتماد نکرده و خیلی سریع پیج را ترک کنند. حسابهای جعلی در اینستاگرام گاهی اوقات توسط افراد سودجو که به دنبال پول هستند ساخته میشود و گاهی اوقات هم توسط رباتها راهاندازی میشوند. در صورتی که حساب شما از طریق پول و تبلیغات معروف شده و جستجوی بالایی داشته باشد، قطعاً تیک آبی به شما تعلق نمیگیرد. ربات کاربر مجازی: این ربات یکی از ربات های همیشه رایگان اینستاگرام است که از طریق آن می توانید شاهد افزایش سریع پیج خود باشید. در حال حاضر بوسیله اینستاگرام می توانید با مبالغ بسیار پایینی تبلیغات مناسب جامعه هدف خود را داشته باشید. چراکه؛ بازار رقابت در اینستاگرام داغ است و برای عقب نماندن در دنیای تبلیغات و فضای مجازی باید طبق الگوریتم و اصول مخصوص به تبلیغات در اینستاگرام عمل کنید تا بتوانید به آنچه که می خواهید؛ دست یابید. واضح است که اگر میخواهید در فضای آنلاین به شهرت و محبوبیت دست پیدا کنید، باید به یک اینفلوئنسر واقعی و معتبر تبدیل شوید. در سالهای اخیر نیز آقای جوان بهعنوان مجری برنامه خندوانه به شهرت بالایی رسید. در جواب به این سوال مهم باید به شما بگوییم که خرید فالوور اینستاگرام می تواند برای تمام افراد مناسب باشد و همه می توانند از استفاده کنند. تجربه افرادی که در زمینه گرفتن تیک آبی سابقه دارند، این است که برای ما که در ایران زندگی میکنیم، بهتر است از پاسپورت استفاده کنیم.

همانطور که قبلاً اشاره کردم فعال بودن در اینستاگرام و تعامل داشتن با افرادی که ممکن است توجه زیادی به موضوع کار شما داشته باشند باعث جذب کردن آنها به پیج اینستاگرام شما می شود. در حال حاضر فروشگاه هایپرفالو تمام خدمات اینستاگرام را از جمله خرید فالوور واقعی، فیک، لایک، بازدید و غیره را به افراد ارائه میدهد و برترین فروشگاه ایران در این حوزه است. وقتی شما از خودتون مطالب بیشتری به اشتراک میزارید ارتباط قویتری با مخاطب خودتون برقرار میکنید. به این نکته توجه داشته باشید که شما باید به دنبال فالوورهایی باشید که بخواهند با شما تعامل و ارتباط داشته باشند و به پستها و فعالیت شما در اینستاگرام واکنش نشان دهند. قبل از پرداختن به خرید فالوور فیک اینستاگرام بهتر است در خصوص اهمیت تعداد فالوور در این شبکه اجتماعی صحبت کنیم. کلید استفاده از هشتگ اینه که به ندرت و به صورت هوشمندانه از اون استفاده کنید. دوستان خود را در اینستاگرام روی پست تگ کنید؟ هدف اصلی ما در این مقاله این است که به صورت کامل نحوهی گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم. در این مقاله تلاش کردیم که شیوه گرفتن تیک آبی اینستاگرام را توضیح دهیم و بگوییم برای گرفتن این نشان تأیید باید چه کارهایی را انجام دهید. پس اولین قدمیکه میتوانید بردارید، خرید فالوور اینستاگرام است چرا که با این روش میتوانید به کاربران خود نشان دهید که توسط افراد زیادی شناخته شدهاید و حالا آنها هم آگاهی از برند شما را افزایش میدهند تا به خواسته خود برسید. یکی از روش های افزایش فالوور اینستاگرام رایگان استفاده از هشتگ ها است. به طور کلی از زمانی که اینستاگرام به وجود آمد، کاربران فضای مجازی از آن استقبال بسیار زیادی را کردند. پس پروفایل خوب و نمای کلی از پستهای شما میتونه تعیین کننده باشه. تصور کنید قصد خرید ساعت دارید و دو ساعت گران قیمت از دو پیج مختلف را نشان کرده اید.

پیشنهاد میکنیم اگر قصد راه اندازی یک کسب و کار برای خود در اینستاگرام را دارید یا میخواهید به صورت حرفهای به فعالیت در اینستاگرام بپردازید این مقاله را تا انتها دنبال کنید. اکثرا افرادی که قصد خرید یک پیج اینستاگرام آماده را دارند با هدف دیده شدن به عنوان یک پیج معتبر اینکار را انجام میدهند. برای مثال فاوورهای با کیفیت، عکس پروفایل دارند، آنها پستهایی دارند که به اشتراک گذاشته اند و افرادی هستند که آنها را فالو میکنند. بیشتر افرادی که تصمیم به خرید لایک ارزان اینستاگرام می گیرند، اولین موردی که ذهن آنها را درگیر می کند، تعداد لایک ها است. برای آن که پیجی با تعداد فالوور فعال زیاد داشته باشید باید موارد گفته شده را رعایت کنید. آخرین بخشی که باید تکمیل کنید Please attach a photo of your ID است. ویدیوهایی که از طریق این پلتفرم به اشتراک گذاشته میشن هر هفته بخشی از یه موضوع خاص رو ارائه میدن. پیش از هر چیز مطمئن شوید اکنون داخل همان حسابی هستید که میخواهید برای آن تیک آبی بگیرید. شواهدی وجود دارد که نشان میدهد اگر میخواهید به یک شخصیت برجسته تبدیل شوید و تأیید اینستاگرام را بگیرید، باید در پلتفرمی غیر از اینستاگرام (مانند فیسبوک) به معروفیت برسید. چون کاربران میدونند هدف از این کار تبلیغ است. چون میتونه مخاطبانی که تا حالا صفحه شما رو نمیشناختند به شما جذب کنه. لطفا نظرات و پیشنهادات خود را در پایین همین پست با ما و کاربران همیار اکادمی به اشتراک بگذارید. لطفاً نظرات و سوالات خود در مورد تیک آبی اینستاگرام را با ما و سایر کاربران همیار آکادمی به اشتراک بگذارید. راه میان بر، به صرفه و تاثیرگذار تر، خرید فالوور است. وقتی که اینستاگرام بفهمد که شما فالوور فیک تهیه کرده اید باعث می شود. این امر باعث میشود تا شما تحت تاثیر انتقامگیرانه اینستاگرام قرار نگیرید، زیرا این شبکه اجتماعی یک سیستم قوی برای تشخیص فالورهای مجازی دارد.

هر چه کاربران راحتتر شما را پیدا کنند، تمایل اینستاگرام به دادن تأیید به شما بیشتر میشود. البته با توجه به الگوریتمهای اینستاگرام، پیجی با تعداد دنبال کننده بالا، در قسمت اکسپلور نیز به افراد توصیه میشود که این خود میتواند دلیلی دیگر برای محبوبیت پیج باشد. کاربران جدید به اعتبار تعداد فالوور های زیاد، به احتمال بیشتری ترغیب به فالو کردن و فعالیت در پیج می شوند؛ در نتیجه همین افزایش فالوور، خود منجر به جذب فالوور واقعی می شود. در شروع سال جدید بعضی از آهنگ ها ترند و محبوب شده اند و این روزها به شدت توسط پیج های زیادی استفاده می شن که در زیر اونها رو آورده ایم. ولی چیزی که مهم است سعی کنید حتماً شرکت کنندگان در مسابقه را دعوت به انجام دادن کاری کنید؛ مثلاً از شرکت کنندگان بخواهید ۵ نفر از دوستانشان را به مسابقه دعوت کنند و حتماً از آنها بخواهید مثلاً ۲ نفر از دعوت شوندگان باید پیج را حتماً فالو کنند تا در مسابقه شرکت داده شوید. سعی کنید پست هایی منتشر کنید تا کاربران را وادار سازید تا با شما تعامل داشته باشند و در بحث ها شرکت کنند. قبل از هر چیزی ارتباطتون با شرکت همکار خیلی مهمه. این لیست رو از دو روش میتونید ببینید. در این صورت شما می‌توانید به خوبی آمار بازدیدکنندگان استوری‌های خود را ببینید و تمهیدات مناسبی را برای بالا بردن آن در نظر بگیرید. از بسته های بالا ، می توانید قیمت های فعلی ما را ببینید و بهترین را برای بودجه خود انتخاب کنید تا نتایج فوری را ببینید. شما می توانید اکانت خودتون را در ربات اینستاگرام فعال کنید و به جای شما عملیات مثل لایک کردن تصاویرها، فالو کردن مخاطب خاص، دایرکت فرستادن به فالوورتون را در اینستاگرام به صورت اتوماتیک انجام دهد. توجه کنید که اسم این کار تبلیغات در اینستاگرام است و شما از هیچکجا و به هیچ شکلی نباید فالوور بخرید.

بنابراین اگر تیک آبی را دریافت کردید، با آن مانند یک دستاورد یا امتیاز ارزشمند رفتار کنید و قدر آن را بدانید؛ چون ممکن است با کوچکترین خطا، اینستاگرام این امتیاز را از شما سلب کند. اکنون که به بخش تنظیمات رفتید، به بخش حساب یا Account مراجعه کنید. این به معنای تبلیغ کردن در صفحات میکرو اینفلوئنسرها است. اگه به دنبال مخاطب جدید هستید؛ همکاری با میکرو اینفلوئنسرهای اینستاگرامی یکی از بهترین روش ها برای جذب فالوئر در اینستاگرام است. ما در این سایت آموختیم که روش پاپ آپ یک روش اختیاری برای جذب فالوور است که استفاده از این روش امروزه طرفداران زیادی را به خود جذب کرده است. برای افزودن توضیحاتی به تصاویر از کپشن استفاده کنید. مخاطبان اولیه ای که شما برای جذب مخاطب های بعدی نیاز دارید را، ما به شما می دهیم.به راح تی و با چند کلیک ساده، با خرید 500 فالوور کاربران را به صفحه تان تزریق کنید. اگر تعداد فالوورهای یک پیج خیلی زیاد باشد (مثلا 500 کا) فالوورهای فیک خیلی به چشم نمی آید! بسیاری از پروفایل های تجاری دیگر را به بیشترین تعداد نظرات در اینستاگرام پاسخ می دهند و این دید بهتری نسبت به شما خواهد داد. شما همراهان عزیز میتوانید برای خرید فالوور ایرانی اینستاگرام، از پنل ما استفاده کنید. با خرید کامنت شما می توانید رشد خود را تسریع کرده و فروش خود را چند برابر کنید. با خرید ویوی اینستاگرام ارزان و فوری از سرویس ناروین فالو می توانید ارزش ویژه و خاصی را برای سایت خود بدست بیاورید. تعداد فالوورهای بالا می تواند کسب و درآمد از اینستاگرام را تضمین کند. یکی از راه هایی که در افزایش فروش یک کسب و کار میتواند تأثیر داشته باشد تعداد زیاد فالوورهای آن است. شما میتوانید از طریق سرویسهای ذیل، نمایش پست خود را در اکسپلور بیشتر نمایید و بازدید و فالوورهای واقعی جذب نمایید.سرویسهای ایمپرشن و ریچ ، سیو پست و اشتراک گذاری پست به شما کمک میکنند اگر پست شما شرایط اکسپلور را دارا باشد در اکسپلور بیشتر دیده شود.

برای این که شما بتوانید برای همیشه با آن ها در ارتباط باشید باید سعی کنید به اینستاگرام به عنوان یک فرصت تجاری نگاه کنید. و این که چطور میتونید بهترین محتوای ویدیویی رو برای مخاطب تولید کنید؟ این لیست رو اینستاگرام با توجه به مواردی هوشمندانه انتخاب کرده. باید Choose file را انتخاب کرده و سپس تصویر کارت شناسایی خود را ارسال کنید. تیک آبی اینستاگرام تنها نماد اعتبار و اعتماد از طرف اینستاگرام به پیجی است که آن را دنبال می کنید. تیک آبی اینستاگرام برای بسیاری از علاقمندان و کاربران اینستاگرام نوعی افتخار محسوب میشود؛ زیرا این تیک نماد اعتبار است و کاربران با دیدن آن به راحتی میتوانند به فرد یا کسب و کار مورد نظر کار اعتماد کنند. اگر بخواهیم خیلی ساده تیک آبی اینستاگرام را تعریف کنیم باید بگوییم که این علامت تنها نماد اعتبار و اعتماد به پیجی است که به دنبال آن هستید. این گونه پستها به صورت زنجیرهای انتشار مییابند و افراد بسیار زیادی را با پیج شما آشنا میکنند. نسخه رایگان خرید فالوور، معمولا، به دلیل مکانیزم ربات گونه باعث بر انگیختن حساسیت اینستاگرام می شود. در این میان می توان به بهترین سایت ارائه دهنده خدمات شبکه های اجتماعی مثل فالوجت اشاره کرد که در این حوزه پیش قدم بوده و بهترین خدمات را به شما هم وطنان عزیز ارائه می دهد. 3. با گرفتن نشان تأیید شما به تمامی امکانات این شبکه اجتماعی دسترسی پیدا میکنید. موردی که راجع به این موضوع از اهمیت بالایی برخوردار است این است که شما این خدمات را از یک مرجع معتبر دریافت کرده و خریداری کنید. برای پیدا کردن هشتگهایی که مخاطبان شما ممکن استفاده کنند، کمی روی هشتگهای مربوطه روی صنعت و کمبودهایی که در اون صنعت هست تحقیق کنید.

اما اول ببینیم فالوور های خارجی به چه فالوورهایی میگن و سایت قابل اعتماد در زمینه فروش فالوور خارجی چه سایتی هست. اما فروشگاه اینترنتی ایرانی لایک بهترین و با کیفیت ترین سرویس ها را از سرورهای خارجی تهیه و در اختیار کاربران خود قرار می دهد. پیش از این، همه تصور میکردند که اینستاگرام فقط افراد مشهور را تأیید میکند و به آنها تیک آبی میدهد ولی امروز این قضیه فرق کرده است و اگر بتوانید معیارهای اینستاگرام را رعایت کنید، خیلی راحت تأیید خواهید شد. اما بعدها و با توجه به رشد چشمگیر اینستاگرام در چند سال اخیر، این قابلیت دیگر تنها برای افراد مشهور نبود و بسیاری با فعالیت درست و افزایش فالوور اینستاگرام میتوانستند این تیک را دریافت کنند. این کار فقط در کنار موارد بسیاری که برای افزایش فالوور استفاده می شود به عنوان یکی از روش های افزایش فالوور مطرح است و روش های دیگری که زمان و انرژی بیشتری از شما می گیرند و پرهزینه تر هم هستند وجود دارند. اکنون که کارهای لازم را انجام دادید زمان آن رسیده است که مطابق تصویر زیر دکمه Send را بزنید تا درخواست شما برای گرفتن تیک آبی اینستاگرام ارسال شود. فالوور فیک برای پیج هایی که می خواهند صرفا تعداد فالوور های خود را افزایش دهند بسیار مناسب است. البته نمی توان تعداد فالوورهای رونالدو را ثابت عنوان کرد چون هر لحظه و هر روز بر تعداد آنها افزوده می شود و ممکن است تا چند روز دیگر این عدد به 610 میلیون هم برسد.



:: بازدید از این مطلب : 24416
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : دو شنبه 24 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی


  یک شرکت با فناوری پیشرفته در سال 1994 در تایوان با هدف تولید درایوهای AC برای کنترل سرعت زمین تاسیس شد. این شرکت با بهره گیری از طراحان و کارشناسان خبره و با تکیه بر فناوری روز دنیا اقدام به طراحی و تولید اینورترهای کنترل از راه دور صنعتی می نماید.

اینورتر  ثامن با تکنولوژی بالا به محض ورود به بازار ایران مورد استقبال گسترده قرار گرفت.قیمت بسیار مناسب اینورتر کنترل سرعت با تکنولوژی بالا باعث شده تا بسیاری از صنعتگران به این برند علاقه مند شوند و شروع به استفاده از آن کنند.تست و ارزیابی فنی. خوشبختانه اینورتر HITEK پس از تست های فنی انجام شده توسط کارشناسان، نمره قبولی کیفیت را دریافت کرد و به سرعت به اینورتر برتر از نظر کیفیت و قیمت تبدیل شد.

در حال حاضر اینورتر با تکنولوژی بالا در ایران با دو مدل F100 برای کنترل سرعت موتور با بار سبک و F300 برای تغییر دور موتور با بار سنگین در ایران موجود است.

امروزه کاربران تنها به قیمت و کیفیت بسنده نمی کنند و خدمات پس از فروش و پشتیبانی فنی یکی از مهم ترین دغدغه های صنعت گران است. قیمت رقابتی اینورتر HITEK و کیفیت خوب آن در کنار خدمات پس از فروش جامع باعث شد تا کاربران به راحتی از این اینورتر استفاده کنند.

ارائه پشتیبانی فنی و مشاوره در زمینه انتخاب مناسب ترین اینورتر با توجه به کاربری موتور و همچنین ارائه راهنمای فارسی نصب و راه اندازی درایوهای با تکنولوژی بالا از خدمات مهم شماست.

نماینده فروش ترانسفورماتور پیشرفته

عملکرد درایو کنترل سرعت HITEK

استفاده از درایوهای کنترل از راه دور در صنعت به مدیریت انرژی و بهره وری کمک می کند، عملیات با تکنولوژی بالا می تواند مصرف انرژی را کاهش دهد و هزینه های بهره وری را کاهش دهد. با تنظیم دقیق دور موتورها می توان از آسیب دیدن تجهیزات صنعتی جلوگیری کرد و طول عمر آن را افزایش داد.

در فرآیندهای مختلف صنعتی، از اینورترهای کنترل از راه دور به عنوان یک راه حل مهم برای کنترل سرعت موتورها استفاده می شود. درایو کنترل سرعت HITEK مستقیماً به موتور الکتریکی متصل است، بنابراین برای کنترل سرعت موتور نیازی به استفاده از سیستم کنترل مکانیکی سرعت دیگر ندارید.

علاوه بر این، نفت و گاز طبیعی؛ معدن، فولاد استفاده از پیشرانه ها در بسیاری از صنایع مانند صنایع شیمیایی و خودروسازی از اهمیت بالایی برخوردار است. استفاده از کنترل از راه دور در این صنایع باعث بهبود کیفیت محصولات تولیدی می شود. درایوهای HITEK اکنون در صنایع بزرگ استفاده می شوند.

اینورتر با تکنولوژی بالا بخرید

اگر به دنبال اینورتر با قیمت مناسب و خدمات ویژه هستید، خرید اینورتر با تکنولوژی بالا را به شما توصیه می کنیم. 18 ماه گارانتی و 15 سال خدمات پس از فروش، خرید یک اینورتر با تکنولوژی بالا را به تجربه ای رضایت بخش تبدیل می کند.

یکی از دغدغه های اصلی صنعت گران پشتیبانی فنی و خدمات پس از فروش است. ما همواره سعی می کنیم با معرفی اینورترهای با کیفیت و ارائه مشاوره فنی و خدمات پس از فروش اصیل، خرید اینورترهای پیشرفته به عنوان یک اینورتر مطمئن را به تجربه ای موفق تبدیل کنیم. برای تبدیل

هزینه های جایگزین با فناوری بالا

همانطور که بارها تاکید کرده ایم قیمت مبدل های با تکنولوژی بالا در بین مبدل های هم رده بسیار مناسب و به صرفه است. اگر برای استفاده سبک به یک اینورتر مانند فن یا پمپ نیاز دارید، اینورتر F100 ممکن است یک گزینه اقتصادی برای شما باشد. اینورتر پیشرفته مدل F100 ارزانتر از مدل F300 است و بیشتر مورد توجه قرار می گیرد.

برای دریافت لیست قیمت اینورترهای پیشرفته با کارشناسان فروش ما تماس حاصل فرمایید.

راهنمای خرید اینورتر Hi-Tech

توصیه می کنم قبل از خرید مبدل با تکنولوژی بالا با کارشناسان فروش ما مشورت کنید. مهمترین اطلاعاتی که به شما در انتخاب مناسب ترین مبدل با تکنولوژی بالا کمک می کند عبارتند از:

مشخصات موتور الکتریکی مانند ولتاژ، ولتاژ، سرعت، جریان و گشتاور

عملکرد و استفاده موتور (به نام بار موتور).

شرایط نصب و محدوده اینورتر با تکنولوژی بالا از یک موتور الکتریکی.

کاربران درایو با تکنولوژی بالا

اینورترهای با تکنولوژی بالا در تمام کاربردهای صنعتی برای کنترل سرعت موتورهای الکتریکی AC استفاده می شوند.

صنعت چوب و کاغذ

صنعت نساجی

ماشین آلات بسته بندی و پرکن

روش های تولید مواد غذایی

ماشین آلات تولید سیم و کابل

دستگاه

صنایع پتروشیمی

پمپ ها، فن ها و کمپرسورها

خطوط تولید خودرو

کارخانه های سیمان

کارخانه های فولاد

کارخانه های گچ و سرامیک

ماشین های برش

ماشین های خشک کن

ویژگی های اینورتر F100

مدل های تکفاز تا سه فاز 220 ولت توان 0.75 تا 2.2 کیلو وات.

سه فاز تا سه فاز 380 ولت، توان 0.75 تا 37 کیلو وات.

دارای ولوم برای تغییر فرکانس

فرکانس خروجی از 0 تا 1000 هرتز است

حالت های کنترل VF و SVC

دارای کنترل PID داخلی است

ورودی lan خروجی دیجیتال

ورودی و خروجی آنالوگ

دارای واحد ترمز پویا تا 22 کیلووات است

برنامه اینورتر F100

اینورتر پیشرفته F100 برای مصارف عمومی و سبک استفاده می شود، برخی از کاربردهای اینورتر F100 عبارتند از:

تسمه نقاله

ماشین آلات بسته بندی

پمپ و فن

فر را محکم کنید

چاپگر

پمپ

ویژگی های اینورتر F300

یک تا سه مدل 220 ولت، توان 0.75 تا 3.7 کیلو وات

مدل سه فاز تا سه فاز 380 ولت، توان 0.75 تا 1000 کیلو وات

مدل سه فاز تا سه فاز 660 ولت توان 132 تا 1400 کیلو وات

دارای ولوم برای تغییر فرکانس

قابلیت تقسیم صفحه کلید دستگاه

ضریب توان بیش از 95%

دارای ورودی های دیجیتال قابل برنامه ریزی است

دارای 3 ورودی جریان و ولتاژ آنالوگ است

دارای 2 نتیجه مقایسه فعلی است

فرکانس خروجی از 0 تا 600 هرتز

مدواک V/F و حلقه باز SVC و حلقه بستن SVC را کنترل کنید

دارای رابط RS485 با پروتکل Modbus

واحد ترمز داخلی تا 22 کیلو وات

استفاده از اینورتر F300

اینورتر چینی ارزان  F300 در مصارف سبک و سنگین کاربرد دارد. کاربردهای اینورتر F300 عبارتند از:

اکسترودر

خشک کن

فشرده سازی

بالمین

جرثقیل



:: بازدید از این مطلب : 375
|
امتیاز مطلب : 4
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : یک شنبه 23 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

پارک جنگلی گیسوم تالش هتل سازی دریا : چهلستون از بناهای تاریخی استان اصفهان در ایران است. برای اقامت در محله فهادان یزد علاوه بر هتل موزه فهادان گزینه های زیاد دیگری نیز وجود دارد که می توان به هتل و چایخانه سنتی شعرباف، هتل سرای درویش، هتل سنتی قنات، هتل کهن کاشانه، هتل سنتی پارس، هتل جنگل، هتل فاضلی، اشاره کرد. کلیسای وانک یا کلیسای نجات دهنده مقدس (به ارمنی Սուրբ Ամենափրկիչ Վանք تلفظ: آمنا پرکیچ)، نام کلیسایی است در محله جلفا (اصفهان)، می باشد که نام آن از نام کلیسای «سورپ آمنا پرکیچ وانک» جوغا در نخجوان گرفته شدهاست. با حضور سلسله افشاری و متعاقب آن در اوایل حکومت قاجار دو نقاشی دیواری دیگر به سالن مرکزی الحاق گردید. ابتدا این پل با نام پل شاه عباسی شناخته می شد؛ چرا که دستور ساخت آن را شاه عباس صادر نموده بود. این اتفاق پس از 12 سال حکومت شاه سلطان حسین بر سر این کاخ مجلل و زیبا رخ داد. شما می توانید به وسیله مترو که در زندیکی این کاخ قرار گرفته است، به راحتی به آن دسترسی پیدا کنید و ساعاتی از وقت خود را به بازدید از این عمارت زیبا و شاهکار بپردازید. ایستگاه متروی میدان امام حسین یا ایستگاه اتوبوس میدان امام حسین تا کاخ چهلستون فاصله زیادی ندارند و می توانید بعد از پیاده شدن این مسیر را پیاده طی کنید. پس از شاهعباس دوم این کاخ همچنان برای برگزاری آیینهای رسمی مورد استفادۀ سلاطین صفوی بود، چنانکه مراسم دومین تاجگذاری شاهسلیمان (1078ق / 1668م) در این کاخ انجام پذیرفته است (کمپفر، 53). باوجود آنکه کاخ چهلستون در دورۀ صفوی وپسازآن بارها تعمیر و بازسازی شده، اما بازسازی و نوسازی زمان شاه سلطانحسین صفوی ویژگی خاصی دارد. خب، در مورد سی و سه پل اصلا لازم نیست که صحبت کنیم.

سی و سه پل اصفهان در گذشته محلی برای برگزاری جشنها و محفل شاعران، بزرگان، رجال و سایر مردم بوده است. این کاخ یکی از آثار باستانی و مکان های دیدنی در شهر اصفهان می باشد که برای مردم ایران، از ارزش و اهمیت بالایی برخوردار است. اما بعضی از مردم براین باورهستند که انعکاس تصویر بیست ستون در آب استخر و جمع این دو عدد دلیل اصلی نامگذاری کاخ به نام چهلستون به شمار میآید. برخی براین عقیدهاند که علت ساخت کلیسای بیتاللحم این بود که خواجه پطرس گفته بود به دلیل ازدحام ورودی کلیسای مریم مقدس و اذیت شدن در آن، تصمیم به ساخت کلیسای جدید گرفت.روایت دیگر در این زمینه این است که پطرس که تاجری بزرگ بود در هند جان سپرد و وصیت کرده بود که قلب وی را در جلفا به خاک بسپارند و چنین شد که برای عمل به وصیت وی، این کلیسا در جلفا ساخته شد. تمکن مالی لاری ها بسیار خوب بود و علت باشکوه بودن خانه های شان هم همین است! این عمارت با مساحتی نزدیک به ۲۱۲۰ مترمربع، درواقع بخشی از مجموعه بزرگ جهاننماست که به دستور شاه عباس صفوی در اصفهان ساختهشده و بهعنوان حلقه اتصال چهار باغ معروف اصفهان و مجموعه نقشجهان شناخته میشود.تالار آینه عمارت چهلسون یکی از مهمترین بخشهای این کاخ است که با نقاشیهای شگفتانگیز و پنجرههای خاتمکاری و سقفی باشکوه تزئین شده است. حال در ادامه این مطلب، به طور کامل درباره معماری این عمارت باشکوه توضیحاتی را بیان می کنیم. در برخی از جاهای آتشگاه نیز بقایایی از پلههایی به جای مانده که در دل سنگها کنده شدهاند و تا آتشگاه ادامه داشتهاند. از این رو در ادامه مقاله، توضیحاتی کامل تر در رابطه با نقاشی های عمارت چهلستون را در اختیار شما عزیزان قرار خواهیم داد. زند رود، زنده رود، زرین رود، زرینه رود، زندک رود، زرن رود و زن رود، از جمله نام هایی است که این رودخانه با آن ها شهرت داشته است.

البته چهلستون اصفهان، تنها بخش کوچکی از باغ وسیع جهان نما به شمار می رود که در دوران صفوی، شاه عباس اول اقدام به ساخت آن نمود. کاخ چهلستون نیز بر همین اساس، یکی از جاذبه های به جای مانده از آن دوران محسوب که به عنوان یکی از باغ های سلطنتی شناخته شده و کاربردی این چنین داشته است. به هنگام حکومت ظلالسلطان پسر ناصرالدین شاه، حاکم اصفهان (1291- 1325ق)، این کاخ نیز بهسان دیگر آثار ارزشمند دورۀ صفوی دستخوش خسارت فراوان شد. کاخ زیبای چهلستون، درست در میان شهر و سایر باغ های معروف در شهر اصفهان قرار گرفته که مجموعه ای عظیم را در کنار یک دیگر شکل می دهند. کافه هوگر در باغ اصلی عمارت در کنار یک حوض زیبای بزرگ از میهمانان خود پذیرایی میکند.در منوی کافه رستوران هوگر انواع قهوههای گرم، گلاسه، بستنی با گارنیش میوه، نوشیدنیهای سرد، کیک، شیک، دوغ و گوشفیل، چای زغالی و دمنوش قابل سفارش است. مفهوم چهل ستون با انعکاس ستون های بیست گانه در حوض موجود در روبروی این عمارت فهمیده می شود. چهلستون با این عمارت زیبا و این تصویر رویایی، هم مکانی برای نزدیک شدن به تاریخ و گذشته ایران است و هم به واسطه باغ ایرانی زیبایش چشم نواز است. مجالسی با موضوعاتی چون سور و سرور و شکار بهسبک رضا عبـاسی، و احتمالاً ــ در تـالار بـارعام ــ زیر نظر وی در دورۀ شاه عباس اول اجرا شدهاند، و پرشمارترین گروه بهشمار میآیند. کاخ چهلستون در این میان نمایانگر تنوعی بینظیر، هم از نظر کمیت و هم تنوع سبکهای بهکاررفته بهشمار میآید. برخی سبب نامگذاری این کاخ به چهلستون را وجود 20 ستون در ایوان شرقی کاخ و تصویر آنها در آب حوض مقابل آن میدانند که در مجموع 40 ستون بهنظر میرسد (کرزن، II / 32)؛ اما دلایل دیگری نیز برشمردهاند، ازجمله، جایگاه عدد 40 در اعتقادات مذهبی که عددی مقدس بهشمار آمده، و بهعنوان محور اعداد، قلب حروف و رمز بهثمر رسیدن و مظهر کمال و پختگی است (آشتیانی، 17، جم ) و در ادب فارسی نیز نشانۀ کثرت و تعدد است (شاردن، 4 / 1450؛ کمپفر، 206؛ فلاندن، 204؛ بلر، 195). پیشاز ساخت این کاخ در اصفهان، کاخی به همین نام «چهلستون» در قزوین (ه م) ساخته شد، که شاید بتوان آن را به نوعی یادآوری کاخهای ستوندار دورۀ هخامنشی دانست (شاردن، همانجا).

البته نقشی که عدد 40 در لغت نامه فارسی دارد نیز می تواند یکی دیگر از دلایل نام گذاری این عمارت محسوب شود. این آثار هنری از قرون پیش از اسلام تا قرن ۱۴ هجری قمری جمع آوری شده است و بیانگر وقایع تاریخی در دوران صفویه و افشاریه می باشد. قرن ۱۰ ق (۹۵۱ هـ. تزئينات کاشىکارى اطراف صحن از دورهٔ حسنبيک ترکمان معروف به اوزون حسن و از قرن نهم هجرى قمرى است. البته که کاخ چهلستون با خرابی های فراوانی در این سال مواجه شده و تنها آتش سوزی، باعث تخریب آن نبوده است. نکته جالب توجه در معماری این مسجد آنست که بخشهای گوناگون آن در مدت نزدیک به دوهزار سال شکل گرفته و طی این سالها همواره در حال مرمت و بازسازی بودهاست که آخرین آنها بازسازی بخش تخریب شده بر اثر بمباران هواپیماهای عراقی در طول هشت سال جنگ ایران و عراق است. یکی از جذابترین بخشهای اصفهان گردی بازدید از باغ گلهای اصفهان است که در زمینی ۶۷۰۰۰ متری بنا شده و دنیای زیبای گل ها حسابی شما را سر کیف خواهد آورد. در زمان آبادانی بنا برای آبیاری باغ و آبنماها، شعبهای از مادیفدن در محور شمالی جریان داشت (یغما، 72). 4 مجسمۀ سنگی انسان و شیر و 4 مجسمۀ شیر که اطراف حوض و باغچهها قرار دارند، تنها آثار برجا مانده از کاخ تخریبشدۀ آیینهخانه و عمارت سرپوشیده هستند که به محوطۀ باغ کاخ چهلستون منتقل شدهاند (شاطری). ساختمان این مسجد فضاییست مربعی با تقارن نقطهای و حیاط مرکزی، با چرخشی ملایم نسبت به بافت شهر برای استقرار در امتداد قبله است. مسجد جامع یزد (تور مجازی) ، موزه مسجد جامع یزد کار خود را از سال ۱۳۹۳ خورشیدی با هدف نمایش آثار تاریخی مرتبط با آیین و فرهنگ روزگار قدیم، بهخصوص دوره اسلامی آغاز کرد.

خب به سراغ یکی دیگر از خانه های تاریخی یزد برویم که مانند هر خانهای قصه خاص خودش را دارد. سمت دیگر چهارباغ، مدرسه چهارباغ خودنمایی میکند. تصاویر «جنگ چالدران» و «جنگ کرنال» در میانه این تالار به نحو عجیبی به سبک "قهوه خانهای" خودنمایی میکنند و نقاشیهای ضلع شرقی این تالار به مراسم پذیرائی «شاه طهماسب» از «همايون شاه» و جنگ «شاه اسماعيل اول» با «شیبک خان» ازبک اشاره دارد. شما با ورود از سمت در اصلی این باغ، با طی مسافتی کوتاه به حوضی بزرگ در جلو عمارت چهلستون خواهید رسید که با رد کردن این حوض، می توانید وارد عمارت شوید. شش نقاشی خارق العاده و با شکوه بر روی دیوارهای تالار اصلی نقش بستهاند و روایتگر 3 مراسم بزم و 3 واقعه جنگ هستند. بلکه شما می توانید با اندک هزینه ممکن، ساعت ها در این کاخ قدم زنید و از بازدید خود لذت ببرید. اگر برای سفر به اصفهان راه هوایی را انتخاب کرده اید بهتر است نگاهی به سایت سفرمارکت و بلیط هواپیما ارزان اصفهان را خریداری کنید تا با کمترین هزینه به این شهرسفر کنید. تا اینکه در سال 1300 هجری قمری در زمان ظل سلطان، فرزند ناصر الدین شاه، خرابی های فراوانی از قصد و به عمد بر روی این کاخ صورت گرفت و آن را با مشکلی جدی مواجه کرد.

تا قبل از اینکه ایوان کاخ چهلستون ساخته شود، تمام ایوانهای بناها از سه طرف محصور بودهاند و فقط یک جانب آنها باز بوده است، اما در این ایوان، سه طرف باز و یک طرف بسته است. هر 3 ایوان با نقاشیهایی از هنرمندان ایرانی (در بخش میانی دیوارها) و هنرمندان اروپایی بهویژه نقاشان هلندی (در بخشهای فوقانی) آراسته شده است (شاطری). کروسینسکی (کشیش لهستانی) که در آن زمان در اصفهان اقامت داشته است، مینویسد: طی برگزاری جشنی، عمارت چهلستون دچار آتشسوزی شد و بهرغم توان مهار آتش، به دلیل خرافهپرستی شاه سلطانحسین ــ که آن را خلاف مشیت الٰهی میپنداشت ــ آتش خاموش نشد؛ اما پس از این واقعه پادشاه به بازسازی، نوسازی، و تزیین بخشهای تخریبشده فرمان داد (ص 174؛ نیز کرزن، II / 32-33؛ مصطفوی، همانجا). در پیشانی ایوان دو کتیبۀ گچبری وجود دارد که در 1326ش از زیر لایۀ گچ بهدست آمده است (مصطفوی، 2 / 1295). یکی از کتیبهها به خط نستعلیق، شامل 6 بیت شعر و تاریخ ساخت بنا در زمان شاهعباس دوم است (همانجا؛ هنرفر، گنجینه، 556، 559). دیگری در برگیرندۀ اشعار نجیب کاشانی دربارۀ بازسازی و تزیین کاخ و تاریخ آن در زمان سلطانحسین، و رقم محمدصالح اصفهانی است (همان، 570، 572؛ نخجوانی، 671، 672). سقف و بخشهای فوقانی دیوارها آیینهکاری و قطاربندی و ازارهها سنگ مرمر نقاشی شده، بودند که امروزه اثری از آیینهکاری دیوارها باقی نمانده است (هولتسر، 171-173؛ شاطری). در واقع این بنا، متشمل از یک ایوان اصلی با ابعاد بزرگ به طول 38 متر، عرض 17 متر و ارتفاع 14 متر می باشد که رو به شرق ساخته شده است. باغ پرندگان در اصفهان یکی از جاهای دیدنی و جذاب است، که گردشگران زیادی با تهیه بلیط هواپیما برای بازدید از آن به اصفهان سفر می کنند.

همچنین دو تصویر دیگر وجود دارند که یکی از آن ها رو به روی درب ورودی قرار گرفته و دیگری درست مقابل آن می باشد. البته نا گفته نماند و فعالیت کاخ در روزهای تاسوعا و عاشورا، رحلت پیامبر اکرم (ص)، رحلت امام خمینی (ره)، رحلت امام جعفر صادق (ع) و رحلت حضرت علی (ع) متوقف است و در این روز ها امکان بازدید برای گردشگران وجود نخواهد داشت. در بالای شاهنشین طاقچهای با دری آیینهکاری قرار داشته که در آن قرآنی منسوب به امام حسن(ع)، عهدنامۀ حضرت علی بن ابیطالب(ع) و جبۀ شیخ صفیالدین اردبیلی نگهداری میشده است که امروزه در موزۀ همین کاخ برای عموم به نمایش درآمده است (جابری، 152؛ هنرفر، همان، 574؛ شاطری). در بخش میانی حوضی 8 ضلعی وجود داشته (شاردن، همانجا؛ کمپفر، 207) که امروزه روی آن پوشیده شده است. ضمن اینکه بلیط ورودی این کاخ برای گردشگران ایرانی بسیار پایین بوده و از این نظر نگرانی وجود ندارد. با ورود این جمعیت به اصفهان، شاه عباس اجازه تاسیس کلیسا را به ارمنیان داد تا احترام خود را نسبت به آنها نشان دهد. اگر هم با خودروی شخصی به اصفهان سفر کرده اید، می توانید از پارکینگ های عمومی خیابان های اطراف استفاده کنید. درختان سربهفلککشیده اینجا تمام فضا را با سایه خود احاطه کردهاند و باغچههای دو سمت خیابان پر از گلهای رنگارنگی هستند که خصوصا در فصل بهار منظره اینجا را به طرز باورنکردنی زیبا میکنند. به گزارش خبرگزاری صدا و سیما، احمد آخوندی با اشاره به تعطیلات بهمن و اوج سفر از ۲۵ بهمن تا سوم فروردین گفت: بازگشایی همه مساجد بافت تاریخی در این ایام ضروری است. تنوع جاذبههای تاریخی و طبیعی یزد به اندازهای است که اگر مسافران نوروزی همه تعطیلات را در یزد بمانند، باز هم فضاهای نادیده بسیاری وجود دارد که فرصت گشت و گذار در آنها را نیافتهاند.

سبک و محل دو مجلس جنگ نادرشاه و جنگ چالدران که بر روی پنجرههای مسدودشده کشیده شدهاند، آنها را در شمار نقاشیهای الحاقی پس از دورۀ صفویه و متعلق به دورۀ افشاریه و یا قاجاریه قرار میدهد (آقاجانی، 11). احتمالاً در زیر این دو نقاشی نیز نقوش اسلیمی و گیاهی ظریف مطلا مانند دیگر نقاط بخشهای فوقانی تالار قرار دارد (شاطری). از جمله این وقایع می توان به نبرد چالدران میان شاه اسماعیل و سلطان سلیم خان امپراطور عثمانی، مجلس مهمانی شاه عباس از فرمانروای ترکمنستان، نبرد شاه اسماعیل با شیبک خان ازبک، جنگ کرنال میان نادر شاه و محمد شاه گورکانی و… ضمن اینکه عصر های تابستان نیز با وجود استخر بزرگ در میان باغ چهل ستون، هوا خنک است و می توانید نهایت لذت را از بازدید خود کسب نمایید. در غرب بنا و به قرینه، حوض دیگری در حد فاصل کاخ و خیابان چهارباغ وجود داشته (رستمالحکما، 72؛ کمپفر، 207) که طی کاوش باستانشناسی 1384ش آشکار شده است. چِهِلْسُتون (اصفهان)، کاخی تشریفاتی متعلق به دورۀ صفویه (ح905- 1135ق / 1500-1723م) در اصفهان، واقع در میان بـاغی بـه همین نـام بـه وسعت 000‘ 67 مـ 2 در حـد فاصل میدان نقش جهان و خیابان چهارباغ. قدمت این کلیسا هم به دوران صفویه می سد و تا قبل از تخریب کامل در سال ۱۸۵۰، کلیسای جامع ارامنه نام داشت. در دو طرف تالار ستوندار دو اتاق انتظار بنام های اتاق «چهارشنبه سوری» و اتاق «شاه عباس» وجود دارد که اين اتاقها نيز مزین به نقاشیهای بینظیری بوده است و به زیبایی کاخ میافزوده که متاسفانه بيشتر اين نقاشیها در زمان حکومت «ظل السلطان» تخریب شده است.

کاخ چلستون، با وجود قرار گیری درست در میان شهر، امروزه با دیواره های قطور در دور تا دور خود، از فضای شهری جدا شده و می توان گفت ارتباط آن با سایر عناصر شهری تا حدودی، محدود می باشد. اما امروزه آب این باغ از چاهی عمیق تامین می شود که علاوه بر جاری شدن در جوی های این باغ، درختان و پوشش گیاهی را نیز آب یاری می کند. رستوران در بافت تاریخی یزد به وفور یافت میشود، چراکه در دل کوچههایش خانههای تاریخی بسیاری وجود دارد که امروزه به رستوران و کافه تبدیل شدهاند. در بخش شمالی نیز همانطور که گفته شد سه اتاق با درب های مجزا ساخته شده است تا تقارن با بخش روبرو حفظ شود با این تفاوت که در این بخش یک سالن یا تالار بزرگ هم وجود دارد. همانطور که گفته شد، کاخ چهلستون دارای یک ایوان بزرگ می باشد که این ایوان تشکیل شده از دو بخش است. همانطور که می دانید، اکثر جاذبه های تاریخی در شهر اصفهان، مربوط به دوران صفوی می باشند. این نقاشی ها در کاخ تالار مرکزی کاخ، باعث شده تا نام این تالار به عنوان یکی از شاهکار های هنری آن دوران همواره به یاد آید. بیشتر گردشگران در زمان ورود به این کاخ، بیشتر جذب نقاشی ها و کاشی کاری ها خواهند شد تا نوع معماری عمارت. دلیل معروفیت این قسمت به تالار آیینه کاخ، ستون هایی سراسر تزئین شده از آیینه کاری می باشد. در باغچههای اطراف کاخ، گلهایی فصلی کاشته شدهاند که در جنوب باغ در گلخانه پرورش داده میشوند. همچنین در هنگام قدم زدن و محو نقاشی های تالار، شما دو طرف تالار ستون دار؛ اتاق هایی مشاهده می کنید که اکنون به عنوان نمایشگاه های فصلی کاربرد دارند. نقاشیهای ضلع غربی تالار، بیانگر مراسم پذيرایی شاهان صفوی از «ولی محمد خان» پادشاه ترکستان و «نَدِرمحمدخان» پادشاه ازبک میباشد.

3 مجلس ضلع غربی تالار عبارتاند از: 1. مجلس پذیرایی شاهعباس اول از ولیمحمدخان حاکم ازبکستان؛ 2. صحنۀ جنگ شاهعباس اول با عثمانیها در چالدران؛ 3. مجلس پذیرایی شاه طهماسب اول از همایون، پادشاه گورکانی هندوستان. البته که تنها بازدید از نزدیک می تواند این زیبایی را تمام و کمال به شما نشان دهد، اما با این وجود شما می توانید با مشاهده عکس های با کیفیت کمی از زیبایی های این تالار را مشاهده کنید. در بخش مرکزی تالار حوضی چهارگوش و مرمری وجود دارد. این نقاشیها زیر دوال، بخش فوقانی ازارهها در قالبهای کوچک چهارگوش و یا طاقچهها دیده میشوند. این خانه حدود ۲۷۰ سال قبل توسط تاجرانی که از استان فارس به یزد آمده بودند، ساخته شد. این باغ یکی از اصلی ترین قنات های یزد را داراست، قناتی به طول 60 کیلومتر که از مهریز سرچشمه می گیرد. بایگانیشده از اصلی در ۱۸ مه ۲۰۱۹. دوم: محصور است با دیوارهای بلند سوم در داخل باغ عمارت تابستانی و استخر آب قرار دارد. «حوض مرمر» که در تالار ستوندار واقع شده است دارای ۴مجسمه شير سنگی میباشد که آب را فواره کنان از دهان شیرها به سمت حوض روانه میکند و تصویری زیبا از تلؤلو نور با آب را از خود بجای میگذارد. شالودهی این کاخ زیبا بر روی سکویی بلند با ازاره سنگی در دو طبقه بنا گردید و پس از اتمام ساخت، محلی برای اقامت هشت همسر ویژه شاه شد.

برای مثال ارامنه اجازه داشتند تنها تا میانه سی و سه پل بیایند و با مسلمانان تجارت کنند و برگردند. بازدید از مجموعه گونه های زنبق یک تجربه ی بی نظیری برای شما خواهد بود. در ضلع شرقی این شبستان پنج اشکوبه دیده می شود که دارای نرده های گچی پوشیده از کاشی معرق هستند. یکی از دلایل این نام گذاری و البته اصلی ترین دلیل، انعکاس این 20 ستون بر روی استخر بزرگ باغ می باشد که در مجموع، 40 ستون را به نمایش می گذارد. رکنا. بایگانیشده از روی نسخه اصلی در ۸ مارس ۲۰۱۸. در 4 طرف این استخر، مجسمه های شیر و فرشته سنگی وجود دارد که پس از تخریب "کاخ سرپوشیده" در زمان «ضل السلطان» به این کاخ آورده شده است. این مجسمه ها هنگام تخریب قصر جان سالم به در بردند و پس از آن به این کاخ منتقل شدند. بسیاری از نگارههای کاخ با ضربههای تیشه مخدوش، و با لایهای از گچ پوشانده شد؛ آیینههای ستونهای ایوانها و دیوارهها فرو ریخته شد، و درها وپنجرههای نفیس منبتکاری، گرهچینی و خاتمکاری آراسته با شیشههای رنگی بنا برای استفاده در کاخ شخصی حاکم به «عمارت مسعودیۀ» تهران منتقل گردید (جابری، 151-152؛ شاطری). از میدان نقش جهان نیز دسترسی به این عمارت بسیار آسان است و تنها با کمی پیاده روی می توانید از آن دیدن نمایید. چرا که در این زمان ها، بهترین فرصت برای بازدید از باغ چهلستون اصفهان خواهد بود و می توانید از لطافت هوا به همراه طراوت گیاهان لذت ببرید.

در دو طرف سالن عمارت چهلستون شما می توانید تصاویری ازسفرا و اروپایی ها را مشاهده کنید که در آن زمان به شهر اصفهان آمده بودند. در واقع ایوان اصلی چهلستون در اصفهان، بر 20 ستون استوار است، اما چرا به آن چهلستون می گویند؟ جالب است بدانید که این قرینه سازی، شباهت بسیاری با ایوان کاخ عالی قاپو دارد و از جمله تشابه های این کاخ، با کاخ های دیگر محسوب می شود. کاخ چهلستون اصفهان با شباهت بسیار به کاخ چهلستون قزوین (کلایس،116-117) مانند بسیاری از کاخهای دورۀصفوی بـا پیروی از شیوۀ کاخسازی این دوره در میـان بـاغی ــ که تا امـروز تقـریباً دستنخورده و بـدون تغییر بـاقی مانده ــ ساخته شده است (ویلبر، 100). این کاخ باوجود نمایش ظرافتی بیحد، ساختاری ساده دارد. چرا که این عدد نشان تعدد و کثرت است که نشان از تعداد بالای ستون در این کاخ دارد. نام چهلستون برگرفته از کثرت و بزرگی عدد 40 است همانند چهل دختران، چهلچراغ و نظایر آن. به عنوان مثال تالار مرکزی کاخ به مهمانان خارجی و شخصیت های کشور های دیگر تعلق داشته داشته که به همین منظور، بر روی دیواره های آن نقاشی هایی مربوط به وقایع تاریخی دوره های مختلف می باشد. سقف تالار دارای 3 گنبد با کاربندی و رسمیبندی، آراسته به نقوش گیاهی است. در آن زمان معماران از الگوی مسجد عربی فاصله گرفته و با ایجاد چهار ایوان در چهار ضلع این مسجد سبکی جدید را پدید آورده است که به مسجد ایرانی معروف شد.



:: بازدید از این مطلب : 16035
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : شنبه 22 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

**قسمت 1: معرفی داده کاوی**

دیتا ماینینگ یک فرایند مهم در علم داده است که به تحلیل داده‌های بزرگ و پیچیده با هدف استخراج الگوها و اطلاعات مفید می‌پردازد. در پزشکی، داده کاوی به تشخیص بیماری‌ها، پیش‌بینی ترتیب درمان‌ها، و بهبود مدیریت منابع بهره‌وری می‌آید.

 

**قسمت 2: کاربردهای داده کاوی در پزشکی**

داده کاوی در پزشکی کاربردهای متعددی دارد. از جمله کاربردها می‌توان به تشخیص زودهنگام بیماری‌ها، پیش‌بینی احتمال ابتلا به بیماری‌ها، بهبود مدیریت بیماران، و پیش‌بینی نتایج درمانی اشاره کرد. این فرایند به پزشکان و محققان در ارائه مدل‌های پیش‌بینی و تصمیم‌گیری کمک می‌کند.

 

**قسمت 3: چگونگی استفاده از داده کاوی در پزشکی**

استفاده از داده کاوی در پزشکی نیاز به داده‌های بزرگ و متنوع دارد. این داده‌ها معمولاً از منابعی مانند سیستم‌های پزشکی الکترونیکی، تصاویر پزشکی، و داده‌های بیومارکرها استخراج می‌شوند. سپس با استفاده از الگوریتم‌های داده کاوی مختلف، اطلاعات مفیدی از این داده‌ها استخراج می‌شود.

 

**قسمت 4: آینده داده کاوی در پزشکی**

آینده داده کاوی در پزشکی بسیار جذاب است. با پیشرفت تکنولوژی و جمع‌آوری داده‌های بزرگتر، امکان شناسایی الگوهای جدید و بهبود مدل‌های پیش‌بینی وجود دارد. همچنین، داده کاوی می‌تواند به توسعه داروهای جدید و بهبود روش‌های درمانی کمک کند.

 

**نتیجه‌گیری:**

داده کاوی در پزشکی ابزاری قدرتمند برای تشخیص و پیش‌بینی بیماری‌ها و بهبود مدیریت بیماران است. این فرایند به پزشکان و محققان امکان می‌دهد تا از داده‌ها بهره‌ورتری استفاده کنند و تصمیم‌گیری‌های بهتری انجام دهند. با فراگیری تکنیک های داده کاوی میتوانید از کاربردهای آن بیشترین استفاده را کنید.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 397
|
امتیاز مطلب : 1
|
تعداد امتیازدهندگان : 1
|
مجموع امتیاز : 1
تاریخ انتشار : چهار شنبه 19 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

 

پیست اسکی توچال به بام نزدیک است. بام تهران ولنجک با طبیعتی بکر و کوهستانی مکان مناسبی برای پیادهروی و تنفس هوایی پاک و تمیز و خلوتگاهی دنج و آرام برای آرامشی بی نظیر است اما اگر قصد پیادهروی ندارید و میخواهید خود را به بام تهران و یا توچال برسانید می توانید با پرداخت هزینه از ماشین های برقی که در این مسیر به منظور جا به جایی افراد در نظر گرفته شده استفاده کنید. بام تونل رسالت یکی ز بهترین بام هایی است که باید در تهران گردی های خود به آن مراجعه کنید. هننی دونات با استفاده از مواد مغذی و مقوی از طریق دستگاههای خودکاری که در اختیار دارد، انواعی از دوناتهای خوشمزه و رنگارنگ را به مشتریان خود ارائه میکند. حسی که شور و حال زندگی را به پهنهای از سنگفرشهای تاریخ گره زده است. قسمت بزرگی از بازار بین الحرمین به فروش لوازم تحریر و خودکارهای روان نویس اختصاص یافته است و میتوانید انواع قلمهای فانتزی، مدادها، نوشتافزارها و دیگر لوازم مدرسه را با قیمتهایی بسیار مناسبتر از دیگر مغازهها در این قسمت پیدا کنید. آدرس باغ کتاب تهران: در ضلع شمال شرق تهران و بین بزرگراه حقانی و بزرگراه همت قرار دارد. در واقع ایستگاه پایانی خط یک مترو تهران دقیقا جلوی ورودی بازار تجریش قرار دارد.

Free photo early morning sunrise in the dunes of maspalomas برای بازدید از بخش هایی مانند پردیس سینمایی، باغ علم و اتاق فرار لازم است که قبل از ورود بلیط ورودی تهیه نمایید. اگر از آنهایی هستید که با دیدن قیمتهای نسبتاً بالا وحشت نمیکنید، کافه بامی نو را حتماً توصیه میکنیم. جلاتو: اگر عاشق بستنی هستید و میخواهید با خوردن طعمهای تنوع بستنی گرمای هوا را فراموش کنید، میتوانید به کافه جلاتو باغ کتاب مراجعه کنید. کافه کُر: اگر به دنبال کافهای دنج در یک محیط خلوت میگردید، به شما کافه کُر را معرفی میکنیم. بازدید از این باغ باشکوه میتواند تجربه متفاوتی از ماجراجویی در پایتخت را برای شما به همراه داشته باشد. اگر همراه نوشیدنی خود کیک میل داشتید، میتوانید چیز کیک، کیک نارگیلی یا تارت میوه را سفارش دهید. پارک گلابدره: از پارک های زیبای پایتخت و منطقه دربند تهران بوده که امکانات بسیار زیادی را در اختیار بازدیدکنندگان خود قرار می دهد. دکتر مقدم و همسرشان سلما که اصالتا ارمنی تبار بودند در این خانه ساکن شدند و تغییراتی را در دل آن به وجود اوردند. اگر ساکن غرب تهران هستید، باید بدانید که در این منطقه جذاب و شلوغ تهران جاذبههای زیادی منتظرتان است! علاوه بر امکانات کافی و جذاب برای سرگرمی بچهها، این مجموعه چند وقت یک بار رویدادهای مفرحی برای بچهها برگزار میکند بهخصوص در روز ۱۶ مهر که روز جهانی کودک است.

کافه علم: یکی دیگر از کافههای جذاب باغ کتاب کافه علم است. به خاطر همین مجسمههای زیبا، باغ کتاب تبدیل به یکی از بهترین سوژههای عکس یادگاری و اینستاگرامبازی در تهران شده. این منطقه دارای بخش های مناسبی جهت برگزاری پیک نیک بوده و مکان مناسبی برای خانواده ها و نوجوانان به حساب می آید، لازم به ذکر است که مناظر زیبای موجود در محله دربند، آن را به مکانی مناسب برای عکاسی تبدیل کرده است. تالار سرانجام: در این بخش از موزه دفاع مقدس، شما با یادوارهها و بازماندههایی از جنگ واقعی روبهرو خواهید شد، آثاری که هنوز تکهای از آن روحِ طوفانی جنگ را در خودشان نگه داشته است تا سندی برای عمق این واقعه باشد. برخلاف بیشتر سینماهای قدیمی تهران موقع نشستن بر روی صندلیهای این سینماها، احساس راحتی خواهید داشت و با خیال آسوده به پردهی سینما زل میزنید. به عنوان مثال شما دیگر نیازی به پیمون مسیر های طولانی برای رسیدن به پاساژ کوروش ندارید و می توانید به راحتی با یک کلیک بر روی پاساژ کوروش مشتری پسند، به تمامی محصولات موجود در این پاساژ دسترسی داشته باشید. موقعیت عالی هتل باعث شده بسیاری از مراکز مهم تجاری، سیاسی، گردشگری و شاهراههای اصلی شهر به راحتی قابل دسترس باشند. اتاق مادر و کودک: اگر قصد بازدید از باغ کتاب را به همراه کودک نوزادتان (۰ تا ۲ سال) دارید، در مواقع لزوم میتوانید به اتاق مادر و کودک در طبقه همکف واقع در بلوک ای مراجعه کنید.

اگر قصد بازدید از باغ کتاب تهران را دارید، تا انتهای این مقاله همراه ما باشید. اگر سابقه بازدید از باغ فردوس و موزه سینما دارید، نظرات و دیدگاههای خود را از طریق بخش کامنت در انتهای گفتار به اشتراک بگذارید. در انتهای خیابان بغدادی، سه راه را بهسمت چپ بپیچید و به خیابان زعفرانیه برسید. مجموعه باغ کتاب تهران در سه طبقه و چهار بلوک تشکیل شده است. کافهرستوران ایزار: در طبقه همکف باغ کتاب در بلوک ای کافهرستوران جذابی به نام کافه ایزار قرار دارد. درکه، این کلمه را از نام کفشی مخصوص کوهستان و مناطق برفی به نام "درگ" گرفته اند که در گذشته افراد برای بالا رفتن از کوه های موجود در اطراف درکه استفاده می کرده اند. رضاشاه قصد ساخت کاخی از جنس مرمر در محل فعلی این کاخ کرد و در نظر داشت سرپوشی از طلا بر روی آن بگذارد که به گنبد مسجد شیخ لطفالله اصفهان شباهت داشت. برای دسترسی به این با زیبا و سرسبز انواع مسیرها با خودروی شخصی و وسایل نقلیه عمومی وجود دارند که می توانید هر کدام از آن ها برایتان مقدور باشد را انتخاب نمایید. ویژگی این باغ و عناصر معماری منظرش، نظر گردشگران داخلی و خارجی را به خود جذب کرده به گونه ای که در سایت های معروف گردشگری مانند تریپ ادوایزر هم به آن اشاره شده است. معماری و تزئینات وابسته به آن در ایران زمین همواره دارای اهمیت بوده و در ادوار مختلف دارای ویژگی های خاص خود است. آثار هنری عرضه شده در این فروشگاه توسط هنرمندان خوشذوق و خلاق کشورمان در سبکها و رنگهای مختلف ساخته شده است.

روی سقف تالار میانی موزه، نقاشیهای روی چوب با نقشهای گل و مرغ شیراز نصب شدهاند.در میان آثار موجود در این موزه میتوان به آثاری برجسته از هنرمندان ایرانی مانند پرویز تناولی، حسین زنده رودی، سهراب سپهری و بهمن محصص اشاره کرد. فروشگاه کتاب بزرگسال: از مهمترین و جذابترین بخشها و به نوعی قلب تپنده باغ کتاب، فروشگاه کتاب بزرگسال است. این جاذبه دوستداشتنی نبض تپنده پایتخت و یکی از محبوبتری جاهای دیدنی تهران است. درکه یکی از محبوبترین مسیرهای کوهنوردی است که در شمال غربی تهران واقع شده و صخرهها و سنگهای پلکانی دارد. اگر قصد بازدید از این مکان را به وسیله مترو دارید، نزدیکترین ایستگاه ها به باغ کتاب تهران، ایستگاه های شهید حقانی و ایستگاه مترو شهید همت است که هر دو این ایستگاه ها فاصله یکسانی تا باغ کتاب را دارد. در این مجموعه انواعی از اسباببازی و وسایل سرگرمی برای کودکان ۱ تا ۸ سال قرار دارد. پارکینگ طبقاتی متروی شهید حقانی و پارکینگ عباس آباد در نزدیک ترین فاصله به باغ قرار دارند. از جمله محصولات عرضه شده در فروشگاه شرقی میتوان به محصولات هنری و دکوری دستساز نظیر ظروف پذیرایی، ظروف تزیینی و تابلوهای هنری اشاره کرد. این باغ که در زمان خود از عظمت و اهمیت بالایی برخوردار بود، در دوره قاجار و به دستور فتحعلی شاه ساخته شد. چراکه در معماری این دوره خلاقیتهایی فضایی افزایش مییابد. آسمان نمای گنبد مینا تهران در جوار پارک بنادر به عنوان بزرگ ترین اسمان نمای خاورمیانه شناخته می شود که در سالهای اخیر به محفلی برای عاشقان کیهان و کهکشان مبدل شده است، شما می توانید در این اسمان نما تقریبا پاسخ تمام سوالات کهکشانی خود را پیدا کنید و علاوه بر افزایش اطلاعات علمی خود، یک تفریح خاص را تجربه نمایید. در زمان قاجار بود که به دستور فتحعلیشاه احداث این مکان آغاز و در نهایت به مکانی که امروز میبینید، تبدیل شد.

برای مثال پنجرههای ساده با شیشههای رنگی، درهای چوبی، کاشیکاریهای حرفهای، حوضچهای که یادگار حمام فتحعلی شاه قاجار است و … البته برخی از سازه هایی که در این راستا وجود دارد قدمتی به مراتب بیشتر هم دارند. لازم به ذکر است که پارک دارای امکانات رفاهی مانند استخر، ورزشگاه و باشگاه تیراندازی بوده و برای استفاده از آن­ها باید هزینه پرداخت نمایید. ایستگاه مهدیه: خانه فروغ فرخزاد که ثبت ملی نیز شده، مشهورترین بنایی است که از طریق ایستگاه مترو مهدیه میتوانید به آن دسترسی داشته باشید. ساخت این بنا سال ۱۲۸۲ هجری قمری به دستور ناصرالدین شاه قاجار آغاز شده و طراحی آن به همت دوستعلیخان معیرالممالک صورت گرفته و معمار آن نیز استاد علی محمد کاشی بوده که سال ۱۲۸۴ هجری قمری به پایان رسیده است. پیشنها ما به شما این است که با توجه به ترافیکهای سنگین شهر تهران برای رفتن به کاخ گلستان، از مترو استفاده کنید. نورپردازیهای زیبا و چشمنواز این برج سبب شده تا این برج در هنگام شب یکی از زیباترین بناهای شهر همدان باشد. برای صرف نوشیدنی یا غذا در کافهرستوران آمانا هرروز هفته از ساعت ۹ صبح تا ۱۰ شب میتوانید به محل قرارگیری آن واقع در طبقه بام در بلوک C مراجعه کنید. کویر لوت به عنوان یکی از گرم ترین مناطق کره زمین دارای بافت زمین شناسی و گونه های جانوری خاص و منحصر به فردی است و از اهمیت ویژه ای برخوردار است.

برخی از ایستگاه ها دارای امکاناتی نظیر سرویس بهداشتی، غرفه های فروش غذا، فست فود، فروشگاه صنایع دستی، فروشگاه لوازم جانبی موبایل و غیره هستند که بعضی از موارد در نقشه مترو تهران مشخص شده اند. هر روز هفته از ۱۰ صبح تا ۷ عصر میتوانید به این مجموعه که در طبقهی همکف، بلوک ای قرار دارد مراجعه کنید. تماشای شهر تهران و برج میلاد از زاویه این بام تجربهای خاص خواهد بود و سکوت و آرامش آن مثالزدنی است. امروزه بام ماشینی کمی شلوغتر از قبل شده، اما با این حال هنوز هم حالوهوای خودش را حفظ کرده است. از دیگر امکانات این اتاق میتوان به وسایل سرگرمکننده برای نوزادان اشاره کرد. در زیر بنا زیرزمینی وجد دارد که به آن حوضخانه می گویند. در این بین مراکز خرید متعددی در تهران وجود دارد که یکی از مجهزترین آنها مرکز خرید پالادیوم تهران است. این بام در منطقه ولنجک، بلوار دانشجو، خیابان البرز قرار دارد که میتوانید با استفاده از لوکیشن زیر، سری به آن بزنید. تابلوهایی که در این باغ وجود دارد به دست استادانی چون میرزا بابا نقاش، عبدالله خان نقاش باشی و میرزا جانی نقاش ساخته شده اند. حتی اگر به نان، پنیر و چای شیرین برای صبحانه عادت دارید، میتوانید سری به کافه چام بزنید. نوشیدنیهای گرم کافه نوش نیز شامل انواعی از قهوه، دمنوش و چای میشود. غذاهای اصلی این کافه نیز شامل اسنک، املت و نیمرو است.

اولین تالار باغ فردوس سینما، با نام تالار آغازگران، شامل عکس های تاریخی از اساطیر عرصه هنر ایران است. همچنین با ثبت نام در باشگاه رباتیک باغ کتاب، در کلاسهای آموزش ساخت ربات هم میشود شرکت کرد. در این بخش خانوادهها میتوانند کودکان خود را به مربیان آموزش دیده بسپارند تا هم بچهها از این محیط زیبا لذت ببرند و هم خودشان با خیال راحت به خرید بپردازند. زمان بازدید از کاخ گلستان هم بهار و تابستان از ۹:۳۰ صبح تا ۱۷:۳۰ و روزهای پاییز و زمستان از ۹ صبح تا ۱۶ است. بهترین زمان برای گردش در پارک جمشیدیه فصل بهار و پاییز است. در ضمن مجموعه موزه دفاع مقدس هم همین نزدیکیهاست. و این بار کریمخان زند برای همیشه در موزه پارس شیراز آرام گرفت. در سال ۱۳۲۹ هجری قمری مدرسه صنايع مستظرفه نیز به سرپرستی نقاش معروف قاجار، محمد غفاری کمال الملک، در اين محل تأسيس شد.زمان احمد شاه قاجار نگارستان به وزارت صنایع مستظرفه واگذار شد و قسمتهای جنوبی در نزدیکی درب ورودی باغ با کشیدن دیوار، به مدرسه صنایع مستظرفه که تحت نظر کمال الملک اداره میشد، تعلق گرفت. در وسط باغ حیات خلوت و ساختمانهای یک طبقه، در قسمت جنوبی حیات تالار مصور و در جبهه شمال غربی هم حمامی با ستونهای سنگی حجاری شده و منقش با سنگهای مرمر قرار داشت که گفته میشود قائم مقام فراهانی در این حمام به قتل رسید. موزه ایران باستان در شهر تهران واقع در خیابان امام خمینی، مجموعه تاریخی باغ ملی، نبش خیابان پروفسور رولن و خیابان سی تیر قرار دارد. اما بهتر است ایستگاه شهید حقانی را برای پیاده شدن انتخاب کنید سپس با ون های مجموعه یا به صورت پیاده در باغ موزه دفاع مقدس بعد از 10 دقیقه به باغ کتاب برسید. از جمله نوشیدنیهای سرد کافه نوش میتوان به شیک نوتلا و شیک شکلاتی و بستنی اسکوپ اشاره کرد.

از جمله امکانات این مجموعه میتوان به استخر و عروسکهای آن اشاره کرد. این میدان از شمال به منطقه دربند، از جنوب به کاخ سعدآباد و از شرق هم به باغ شاطر راه دارد. از جمله دیدنیهای دربند، آبشار دوقلو است. از چه جیز آن راضی یا ناراضی بودهاید؟ شما میتوانید دورههای آموزشی این ورزش را در این مرکز بگذرانید و یا بهصورت تفریحی مهارت خودتان را در تیراندازی با کمان، تپانچه بادی و تفنگ بسنجید. ممکن است به هزار و یک دلیل بخواهید چندروزی را در تهران مهمان باشید، بابت مسائل کاری یا تفریحی یا… باغ کتاب هم سینمای مجهزی دارد و هم کافههای جذاب و فضاهای تفریحی متنوع. کافه رستوران آمانا: یکی از کافه رستورانهای جذاب باغ کتاب که در کنار آمفیتئاتر روباز این مجموعه قرار دارد، کافهرستوران آمانا است. شایان ذکر است که همزمان با آغاز عملیات ساختمانی و ایجاد فضاهای کالبدی دانشگاه کوشش برای تدوین سازمان و تشکیلات منظم آن که تنها در قالب ارائه و تصویب لایحه ای قانونی امکان پذیر بود؛ آغاز شد. رضا شاه در این محل، میدان بزرگ اسبدوانی را برای ارتش ایجاد کرد. فرقی نمیکند دانشجو باشید یا دانشآموز یا حتی کارمند، در این فروشگاه اقلام مورد نیازتان را پیدا خواهید کرد.

اگر هم به دنبال کالایی برای هدیه دادن به دوستان و آشنایانتان هستید، در این فروشگاه اجناس مرغوبی را پیدا خواهید کرد. اگر به دنبال یک کتابفروش بسیار بزرگ هستید تا تنوعی از کتابها و محصولات فرهنگی را خریداری کنید، حتماً به این بخش از باغ کتاب مراجعه کنید. اگر اهل اتاق فرار (اسکیپ روم) هستید هم باید سراغ اتاق فرار باغ کتاب را بگیرید. نخست اینکه اگر موافق هستید به سفارت ایران در فرانسه منصوب شوید تا دفتر اقتصادی نیرومندی نیز در آنجا تشکیل شود و تمام کارهای اقتصادی ایران در اروپا با اروپای غربی در این دفتر زیر نظر شما متمرکز بشود. همچنین در بازار ساعت تهران میتوانید ساعتهای لوکس و نیمه قیمتی را نیز بیابید. بازار بین الحرمین از دیگر بخشهای بازار بزرگ تهران است. استفاده از اتاق مادر و کودک باغ کتاب رایگان است. تزیینات و مقرنسکاریهای زیبایی نیز در وسط طاق اصلی به کار رفته است که آن را چشمنواز و دوستداشتنی کرده است.خطوط موازی و کشیده پایهها با الهام از سبک معماری هخامنشی هستند؛ قوس اصلی وسط برج، طاق کسری دوره ساسانی را در ذهن تداعی میکند و قوس شکسته بالایی آن با استفاده از معماری پس از اسلام طراحی شده است. شما میتوانید تمام اشیایی که در دوره قاجار در این کاخ وجود داشتهاست را در مجموعه گلستان تماشا کنید. امکانات این مجموعه بهگونهای است که کودکان میتوانند بهصورت فردی و گروهی به انجام بازیهای مختلف بپردازند. دیگر هم برای رفت و آمد و مقایسهی کتابهای مختلف به دردسر نمیافتید.

اگر در طول مسیر خسته نشدهاید راه خود را به سمت دربند ادامه دهید. در این فروشگاه میتوانید محصولات بسیار زیبایی را برای خود یا اطرافیانتان خریداری کنید. می توان گفت همه فصل ها بام تهران زیبایی های خاص خود را دارد. اجناس موجود در بازار بزرگ تهران یا بازار ۱۵ خرداد دارای قیمتهای بسیار مناسبی هستند و به همین دلیل افراد میتوانند حتی خریدهای عمده خود را نیز در این بازار انجام دهند. علاوه بر این دستمال مرطوب، پوشک و لوسیون نیز در اختیار والدین قرار میگیرد. بازار بزرگ تهران در شهرداری منطقه ۱۲ و خیابان ۱۵ خرداد قرار دارد. چه اقلامی را میتوان از بازار تجریش خریداری کرد؟ علاوه بر مادران، پدران نیز میتوانند از این اتاق برای عوض کردن پوشک نوزادشان استفاده کنند. ساعت کاری آن نیز در ایام هفته از ساعت 13 الی 19 بوده اما پنجشنبه­ها از ساعت 10 تا 15 به فعالیت می­پردازند. باشگاه رباتیک: در این بخش بچهها رباتهای مختلف را از نزدیک مشاهده میکنند و با کارکرد آنها آشنا میشوند. یکی از این آثار کاخ گلستان است که در این مطلب به معرفی کامل این کاخ و بخش های مختلف آن و همچنین تاریخچه زیبای آن پرداخته ایم. به باور من و چنانکه تجربه شعر و ادب در دوران معاصر در ایران و افغانستان نشان داده است، کسانی ماندگاری و اثرگذاری بیشتر و توفیق افزونتر داشتهاند که از گنجینه ادب هزار و دو صد ساله فارسی بهرهمندتر بودهاند و آگاهی و دمسازی و انسشان با آن آثار، بیشتر بوده است. باغ کتاب همه روزه حتی در روزهای تعطیل از ساعت 9 صبح الی 21 شب پذیرای بازدیدکنندگان است. باغ کتاب در اکثر تعطیلات رسمی از جمله پنجشنبه و جمعه ها باز است و تنها در مناسبت های خاص و معدودی تعطیل است. ساعت مراجعه به این کافه از ۹ صبح تا ۱۰ و ۳۰ دقیقهی شب است.



:: بازدید از این مطلب : 107490
|
امتیاز مطلب : 35
|
تعداد امتیازدهندگان : 10
|
مجموع امتیاز : 10
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()
نوشته شده توسط : سرپرست تیم توریستی

حسابداری شامل تهیه و تجزیه و تحلیل گزارش های مالی، مالیات ها و گزارش‌های دیگر است. شما می‌توانید حسابداران را هم در مشاغل کوچک و هم در سازمان‌های بزرگتر پیدا کنید. حسابداران دارای اعتبار و تجربه خاصی هستند. حسابداران معمولاً با سیستم‌های پیچیده‌ای مرکب از قوانین، مقررات، استانداردهای حرفه‌ای، شرایط و ملاحظات صنعتی و اقتصادی سر و کار دارند. در واقع حسابداران نقش اساسی و مهمی را در یک سازمان ایفا می‌کنند. حالا سوال اینجاست که چرا حسابداری تا این حد اهمیت دارد؟ در این مقاله، با هدف افزایش آگاهی مالی و مالیاتی شما، به بیان چهار علتی که حسابداری و خدمات آن را بسیار بااهمیت می‌سازد، خواهیم پرداخت.

هر صنعتی به یک سیستم حسابداری نیاز دارد

تا زمانی که پول وجود دارد، حسابداری نیز وجود دارد. مورخان شواهدی از سیستم‌های حسابداری به قدمت مصر باستان و بابل دارند. امپراتوری روم، سوابق مالی دقیقی داشته است. از اوایل قرن نوزدهم، حسابداری مدرن به‌عنوان یک حرفه به‌وجود آمده است. اکنون می‌توانید در هر صنعت و هر نوع سازمانی اعم از انتفاعی و غیرانتفاعی، حسابداران را بیابید. همه مشاغل نیاز به مدیریت پول، سوابق مالی و مالیات دارند، بنابراین همه مشاغل به یک سیستم حسابداری و حسابداران حرفه‌ای نیاز خواهند داشت.

حسابداری یک تجارت را سازماندهی می‌کند

گروه‌های زیادی علاقه‌مند به سوابق مالی یک سازمان هستند، از جمله سرمایه‌گذاران، وام‌دهندگان و کارمندان. حتی سازمان‌های غیرانتفاعی نیز، از شفافیت در مورد امور مالی خود سود می‌برند. اگر سوابق مالی شما نامرتب باشد، تأثیرات منفی را به شهرت و سلامت کسب و کار شما وارد می‌شود. یک سیستم حسابداری، این سوابق اغلب پیچیده را سازماندهی می‌کند، بنابراین دسترسی به آن‌ها و ارائه آن‌ها به گروه‌های علاقه‌مند آسان‌تر است.

حسابداری به ارزیابی عملکرد یک کسب و کار کمک می‌کند

سوابق مالی یک سازمان منعکس‌کننده سلامت آن است. اگر می‌خواهید بدانید کسب و کار شما چگونه است، سوابق مالی اطلاعاتی در مورد هزینه‌ها، حاشیه ناخالص، بدهی و موارد دیگر به شما می‌دهد. یک سیستم حسابداری خوب، بررسی و نگاه کردن به گذشته و مقایسه آن را نیز آسان‌تر می‌کند. در نتیجه با حسابداری، می‌توانید ببینید که آیا اوضاع بهتر است یا بدتر. فراموش نکنید که در این راستا، آگاهی و بهره‌مندی حسابداران از آخرین استانداردها و رویه‌های بین‌المللی حسابداری نیز بسیار راهگشاست. لذا استفاده از منابع آموزش حسابداری به زبان انگلیسی، نقشی تعیین‌کننده در بهبود گزارشات مالی ایفا خواهد کرد.

حسابداری به شما کمک می‌کند تا در چارچوب قانون باقی بمانید

داشتن سیستم‌ها و فرآیندهای حسابداری خوب، به حفظ وضعیت حقوقی و قانونی کسب و کار شما کمک می‌کند. یکی از وظایف اصلی حسابدار، رسیدگی به امور مالی و مالیاتی سازمان، بر اساس قوانین و مقررات مختلف است. با توجه به اینکه هر کسب و کار ممکن است در یک زمان خاص، مورد بررسی مالیاتی و قانونی قرار بگیرد، بنابراین سوابق مالی همیشه باید در دسترس، منظم، دقیق و سازماندهی شده باشند. نداشتن سوابق مالی مناسب، منظم و خوب، بسیاری از کسب و کار را با مشکلات و خسارات جدی مواجه می‌سازد.

 

 



:: بازدید از این مطلب : 154061
|
امتیاز مطلب : 3
|
تعداد امتیازدهندگان : 2
|
مجموع امتیاز : 2
تاریخ انتشار : سه شنبه 18 مهر 1402 | نظرات ()